Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Telefonterror

Telefonterror

Att man ska behöva stå ut med denna terror varje dag! Jag har varningsinformation på,men vad hjälper det? Det är irriterat att höra signalen!!

Och skulle man av misstag råka svara,så rabblar hon upp allt hon har att säga från 0-100 på 10 sek. Finns inte en chans att fatta var hon sa! Och ännu värre ju äldre man blir.

Det hjälper föga att spärra numret då ringer dom bar från annat nummer,verka som dom har obegränsat med sådant.

Jag tycker man ska förbjuda denna terror!
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Klart bengan, så kan man se det också, fast att inte svara på alla okända nummer kan ju också vara en viss risk, det kan ev röra sig om larm eventuellt. Men , var och en bestämmer ju själv. Hälsn. L.
500 telefonnummer är marknadsundersökare och telefonförsäljare.

Man kan inte tror att det är sant. Där ingår oxå oseriösa företag.
Eftersom det inte spelar någon roll vad man säger när väl samtalet är etablerat har jag en metod som ar gett mig mycket färre samtal.
Prata omväxlande otydligt och obegripligt.Ställ ovidkommande frågor. Berätta att du har problem.
Verkar som att det blir en markering att det är bortkastat att ringa till dig då.
Känns lite skumt första gången, sen blir det nästan kul!
Annons
Anders, det går bra det med. Den uppringande fattar då att man anar vad det är frågan om och lägger på luren. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem