Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

OK-Q8

OK-Q8

Hej!

Har Ni andra här på INS fått ett meddelande från en säkerhetavdelning på
OK-Q8. Jag har ingenting med den avdelningen att göra, så jag spolade det
genast.
Antal svar på detta inlägg: 6
RolleBe det gjorde du rätt i
Som sagt Rolle, det man inte har något eller någon som helst kontakt med och det skickar ut den typen av anmodanden då gäller bara en sak; Skräpkorgen och tömning av densamma omedelbart. Man undrar vart det ska sluta någonsatns egentligen?
Jag har fått två "arv" idag...... på flera hundratals miljoner Inte visste jag att jag hade så stenrika vänner i både USA och Afrika, som tänker på lilla mej..... Naturligtvis åker allt i papperskorgen, jag får klara mej på den pension jag har
Annons
Men HeanH, vi hade ju kunnat dela !! Du skulle hört av dig bara. Hohohohoho- Godnatt o lycka till. L.
Godmorgon. Kanske en bra idé.... det blir ju mindre arvskatt då....
En av mina mailadresser snurrar ordentligt i Afrika och jag får mail av den här typen. Nån som är sugen på guldet så skriv till Aron.

Här är hans FB ...https://www.facebook.com/aaron.ayim.9?fref=ts

Här är meddelandet:

"Hello and good morning Sir,
My name is Aaron and i work in a security company of which has possession of 20 kgs of Gold that belongs to an owner who is late and has no family members. According to the laws and terms of our security company one is obliged to take care of the years of safe keeping before the package will be able to be released. I am working just as a philanthropist here and if you are interested i am going to forward all information's you need to become the new owners of this Gold.

If there are any further information's you need email me on aaronaduayim@gmail.com.
Thank you and have a good day, waiting for your reply.
Regards,
Mr. Aaron

"


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem