Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Korta nu Varning

Korta nu Varning

http://tinyurl.com/orkrg8c
Hej! Jag blev varnad när jag skulle korta adressen till Drömmer om en jul hemma
och kunde inta använda det. Jag fick leta upp Tiny.URL. istället.
Använder ni korta nu så var försiktiga det finns tydligen Nätfiskeattacker där.
hälsar Snow
PS. Göcke vill du vara hygglig och ta bort det inlägget i Advent som är felstavat.
Tackar på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

som sagt korta nu har fått mail om problemet
så får vi se om de kan lösa det.

Tack Seal
Tänk på att antivirus program varnar oftare för annat än just det är till för, jag fick polisvirus nu i helgen efter att ha kollat på video på youtube. Att det varnar kan ibland ha en så enkel anledning att man själv godkänt varningen förut och då kan man behöva rensa lite i karantän så det funkar igen.
Banditen, som sagt, varnas till höger och vänster numera dygnet runt. Utan att påstå att man är någon tusenkonstnär på saken så , man ser det mesta som illvillig reklam för att bli indragen i en massa onödigt renseri-jobb. Hälsn. L.
Annons
http://tinyurl.com/n5sy99r

Ja annars är det ju lätt att mista något som Östen Warnerbring sjunger här.
Det redar väl ut sig så småningom med korta nu också hoppas jag, men jag är nöjd med tinyURL den funkar bra.
Ha det bra och oroas nu inte bara för att jag fått en varning lyssna och njut av Östens sång.
Hälsar Snow
Seal, Östen var en musikalisk herre, på den tiden fanns det melodier och texter och inte som i dag bara en 6-8 toner som upprepas i fem minuter plus en textrad på samma nivå, 8-10 ord cirka. Hälsn. L.
lagera, Östen kan man nästan säga var orsaken till att jag mötte min fru.
Han brukade uppträda i Hässleholm (Sjöstugan och Björksäter) vilket gjorde att vi träffades på 60-talet. Så jag har mycket att tacka Östen för.
Nu skall larmet vara fixat för Korta nu
Göcke, det stämmer! Stort tack för det.
och varningen var inte så farlig som befarades, den kan drabba alla sidor som kortar länkar alltså även tiny mfl

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem