Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Flygsäkerhet

Flygsäkerhet

http://korta.nu/NR2

Hur säkert är det att flyga tro??? Detta är andra ggr. som det kunde blivit en katastrof på kort tid!!

Och ibland skjuter man ner plan. Tänkte åka till Thailand på sem. men det förefaller mig inte i smaken längre!!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Åker du bil?
Är nog säkrare att köra bil till Thailand!?
Knappast! det säkraste transportsättet är faktiskt flyget
Annons
Ja,men det är föga tröst när olyckan är ett faktum. Det får ske rätt många bilolyckor innan vi är uppe i lika många som dör vid en flygolycka.

Och var har ett militärflygplan i civilt flygrum att göra överhuvudtaget??

Som sagt det är andra gången på kort tid som det händer. Det första var ett ryskt spionplan,det vet man.

Vad det senaste var ifrån kan vi bara gissa? Frågan är om dom hade (Vattenflaskan) med sig?
Man får snart inse att allt rusar ifrån oss jordemänniskor. Man kan snart inte gå in och handla lite mjölk till maten. ännu mindre ta en flygtur i luften. Sen kan man ju undra vad som skulle hända ett sådant plan i vissa andra länder? Trevlig helg alla.
Thomas 2 Du kan lugnt flyga det är Kastrup som ligger för nära Internationellt flygrum och det utnyttjar Ryssarna men Försvaret är på alerten och radarbevakar Öresund Viggenplan från F17 Kallinge går upp och avvisar spionplanen Det händer ofta nu att ett par Viggen kommer dånande och då vet man att Ryssen står i farstun. Men ingen fara de är bevakade ingen jävel slipper över bron!
Seal

Det finns bara ett Wiggen kvar, det står på en stolpe utanför Lindköping!
Isåfall finns det 2, ett till står på en stolpe utanför Söderhamn.
Thomas2 Jag menar ju Gripen Du vet det är åldern!
Ibland hinner inte hjärnan med när man skriver.
Jag är inte alls förvånad över Ryssens beteende. Liksom zebran går ränderna aldrig
bort från en . bolsjevik. Putin har axlat Stalins mantel och intermezzot vid Manila kommer att upprepas i annan form av krängning


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem