Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Sveriges Miljadärer

Sveriges Miljadärer

http://korta.nu/MZ2

Här är Sveriges rikaste personer. En del har nog fått kämpa för sin förmögenhet!

Men hur har det gått till? Skatteplanering? Eller något annat fuffens?

Nå väl inte vet jag,men dom kunde nog skänkar en del till alla uteliggare.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Låta andra jobba billigt åt sig, är nog vanligast, sen kommer sälja ideen, företaget dyrt, Z är nog undantaget
Ingvar är Sveriges rikaste!! Men så är han Snålänning!!
Tänkvärt! Jag själv lever på sjukersättning sedan många år.

Är väldigt nöjd med min situation, kan betala hyra och det viktigaste typ el och mediciner.

Tandvård kan jag glömma förutom tandhygenisten. Har 3 tänder som jag själv plockar ur snart.


Nu spårar jag kanske ur lite. Men jag var 16 år när jag började jobba och skulle jag få börja om från början så skulle jag göra samma sak igen.



Kramis på er som finns här!

Annons
Livet är en kamp, och kampen är en strid, etcetc, man får kämpa. Länge sedan man såg dig Nybambi. Må gott.
Nu är det jul igen Här satt jag och skrev ett långt inlägg och skulle posta, så hoppade mina fingrar åt skogen.

Jag känner mej som en miljardär eftersom jag har tid och möjlighet att flytta från Sverige snart.

Jag kommer att sakna en del saker som Internetstart, Flashback Forum, m m.

Grannen i Turkiet har Internet, så jag ska prata in mej lite snällt, så kan jag fortsätta att hänga här.

Nu är jag ute i god tid,. Den definitiva flytten går inte förrän om 10 år. En gång i livet var Sverige mitt hemland, men den känslan är som bortblåst.

1 månad om året upplever jag mitt nya hemland och jag känner mej som en lammunge i deras famn. Puss o kram till min släkt i Turkiet.

Nu är jag ute och snurrar riktigt. Släkten i Turkiet kan inte svenska.



Lagera! Jag dyker upp här lite då och då.

Läser gör jag nästan varje dag.

Skriver gör jag mer sällan. Det beror på tillståndet i min skalle.

Nä nu överdrev jag lite. men du känns som en ny kompis som jag kan tjata lite med, eftersom den andra gossen inte finns hos oss längre.

Om du vill tjata med mej så får du inte vara för avancerad om du vill ha vettiga svar av mej.

Jag tror du förstår.
Klart jag fattar vad du tänker på. Lovar vara snäll och inte bli för djup,hahaha. Bara lev på. Hälsn. L.
Tack kompis!

Du känns som en vän fast vi inte känner varandra. Jag gillar din stil och dit sätt att snacka.
Dina sk. gåtor och diverse andra hyss som du sysslar med har jag svårt att fatta, men är nyfiken ändå för att testa skallen som ofta går i slowmotion, alltså min och inte din.

Är du redan tomtegubbe?

Då är du värre än jag som redan är kaninmamma, långt före påsk.

Saknar fortfarande min lilla kanin Bambi, som blev 8 år. Han har varit borta i 3 år snart.

Jag har varit djurgalen sedan jag var 10 år och haft många olika djur. men nu är min ork inte som förrut så jag måste acceptera att jag bara kan vara typ dagmatte eller semesterpassning. Nä nu måste jag lägga av med det här, annars har jag skrivit en ny bok snart
Bill Gate är en rik man,men han skänker mycket pengar till dom behövand.

Kanske finns det en baktanke med detta? Ju fler som får det bättre! Ju mer datorer säljs ,och han får tillbaka sina skänkta pengar??
Jag började jobba som 14, men rik blev jag inte!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem