Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Besvärande telefonsamtal

Besvärande telefonsamtal

Hej!
I 3 veckors tid får jag telefonsamtal från
Pec Sweden AB


Org.nr: 556644-4781

VD: Per Otto Raimond Wannberg
telenr 0542410203

"Någon" ringer ett par ggr per dygn, jag svarar inte, har aldrig gjort men är trött på uppringningarna!! Hur ska jag på slut på eländet??? Det verkar vara automatisk uppringning.
Antal svar på detta inlägg: 6
Har du inte möjlighet att spärra numret i din telefon, så är det bara nix tjänsten som gäller
Eller att inte svara
Som sagt Göcke, tur att man har nummervisare ändå, fast irriterande när det ringer innan man ens vaknat på morgonen. En liten fråga , har det varit stopp på sidan tidigare i dag en stund? Vid lunch-tiden ungefär, kom inte in vilken läsare man än tog till. Teknikens under idag. Hälsn. L.
Det kan ha strulat, men inte med sidan Ins, som jag har märkt, några har mailat mig och när jag kollat då har det fungerat
Annons
Precis lagera, så var det för mig också, gott att veta att det
inte var jag själv som strulat till det.
Ok, Göcke, det var kanske bara en kortare stund, verkar som fler har haft samma i alla fall. Man är ju så van att det rullar så precis som pensionären säger, gott att veta att det var flera. Ok , saken är klar, hälsning till pensionären också.
Om du har mobil kan du ladda ner en app Truecaller som spärrar samtal du inte vill ha.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem