Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Win.10

Win.10

Hej....
Någon som har provat & installerat WIN 10....?
Är nyfiken att prova..men...!!!
malken..
Antal svar på detta inlägg: 71
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

http://tinyurl.com/lqhz6j3
Här ovan är en länk till Windows 10 där du kan välja om du vill pröva det eller installera det.
Har inte själv provat det är så nöjd med Windows 7 och tänker köra med det tills det är slut!
Testvertionen w10 finns mycket att rätta till enligt bedömare.
Det är nog bättre att vänta tills den blir färdig någon gång under året.
W10 fungerar klockrent.
Laddade ner en ISO fil från Microsofts sida och gjorde, som jag alltid gör med Windows ,en ren installation.

Annons
Win10 Svensk version nyaste
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-iso

NKJFK-GPHP7-G8
C3J-P6JXR-HQRJR
Håller med Sumo, efter en månad med Win 10. Snabbt och helt felfritt! Tillsammans med en snabb SSD disk är det, återigen, ett nöje att jobba med datorn!
Jag har laddat ner Windows 10 från länken ovan och skulle installera det i min dator, den laddar in 36% och startar sedan om men sen står bara hjulet och snurrar. Ska det stå så länge eller vad har hänt?
tog du och laddade hem rätt version ??
och kollade du checksumman att den stämde ??
och följde du anvisningarna??
Jag laddade hem den svensk versione 32-bit som fattar jag inte vad du menar med checksumman och vilka anvisningar?
Jag har nu installerat win 10 oh kommit så långt att jag har fått upp det blå windows fönstret och under det står punkter och snurrar runt och sen händer inget mer, vad är felet?
Jag provade att installera win 10 i en gammal Dell, ca 10 år gammal. Installationen talade om att det saknades vissa filer för att kunna slutföra installationen. Det saknas nog stöd i de gamla datorerna. Det är ju dessutom betaversion och endast avsedd för från win 7 och uppåt...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem