Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Malware

Malware

Hej mina vänner.

Allt som oftast ser jag att medlemmar här har råkat ut för problem med oönskad programvara som tagit sig in i systemet. Jag vill här ge er en länk till ett program som verkar fixa de flesta sådana problem. Har använt det på min egen maskin och på flera andra vänners när de behövt hjälp.

Se till att ni inte laddar ned något annat än gratisversionen – för något annat behöver ni inte för att rensa bort det som stör. Om ni tycker om programmet kan ni ju naturligtvis köpa premiumversionen. Själv har jag dock inte sett någon anledning att göra det.

http://www.malwarebytes.org/antimalware/

Blessings!

LuckySwede®
Antal svar på detta inlägg: 8
Tack för tipset.
Den hittade 56 fel.
Blev du av med något som hade irriterat dig chrille2?
Jag tyckte det var så bra att jag köpte "premium versionen" för ca ett halvår sedan. Det är realtidsskydd och blockering av skadliga webbplatser på premium, funkar klockrent det med.
Annons
Bra Emans!

Jag har provat fullversionen men i min dator tycker jag den slöar ned surfandet något. Men min dator är vid det här laget rätt gammal.
LuckySwede

Vad är skillnaden mellan CCleaner och det du föreslår?
Jag vet inte LassesS60. Har aldrig prövat CCleaner.
definitionslistan de söker efter är och förblir det som skiljer allt åt
Ccleaner är inget malewareprogram, dvs det skyddar inte mot sådana.
Spybotr search and destroy och Malewarbytes Antibytes är däremot sådana.
Jag hade/har Malwarebytes sedan flera år, men fick ändå in skit om det inte fixade så då laddade jag ned Spybot och då försvann skräpet och nu kör jag med båda

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem