Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

SHL

SHL

Är det inte dax att gratta mig och mitt lakers? Vi är svenska mästsare, och Sveriges bästa lag!!!
Antal svar på detta inlägg: 10
Thomas, om man inte vore så artig och snäll så gjorde man ju inte vad du ber om, men ok då, bara för den här gången. Grattis till Bucklan. Har man sina rötter där uppe där motståndarna kom ifrån då kan de svida,hahaha, men som sagt, för denna gången då. L.
, men grattis i alla fall då!
Annons
Saik är ett bra lag, men denna gång rullade pucken lakers väg, och jag äri himelen
Grattis till GULDET, Wäxjö, vi firar med er.......
http://www.smp.se/

Det var knappt att man fick plats!! Men härligt var det!!
Kul att Wäxjö vann och det gör inte saken sämre att det var 1:a gången.
En välförtjänt seger. GRATTIS.
Klart det är kul för en stad som Växjö att få vinna denna sak, men ett MEN, utan att bråka så, om man tittar på laguppställningen som visades så var det väl fyra eller fem Svenska flaggor vid namnen, resten av utländsk härkomst. Tvärtom där uppe i Norr då, samma antal fast tvärtom som sagt. Men grattis ändå. Next year !!
Lakers har valt denna väg för tillfället för att komma igång på allvar. Dom är ju unga vad gäller SHL.

Det kommer nog att vara så ett par år till,men dom har några "Svenska" på gång!

Det kosta en massa pengar att köpa utländska spelare så det är inte hållbart i längden.

Hur som helst!! Vi är bäst i Sverige denna säsong!!!!
Thomas, stämmer bra det där. Fira och njut. Snart dags för en ny säsong igen, tiden går fort. Tjing.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem