Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Radera e-post

Radera e-post

Man får t.ex. 10 meddelande från ett Facebook forum och av dessa 10 går det inte att radera 3 st. Det kommer upp en ruta som meddelar " Ett okänt fel har uppstått"
Vad kan man göra åt detta ?
Antal svar på detta inlägg: 9
var läser du mailen??????????????

i en klient på datorn eller via webmailklient

alltså lite mer kött på benen tack

kan du surfa in via webbgränssnittet så kan du ju testa att ta bort det där.
Windows Mail använder jag och det är bara från Facebook som det tycks krångla.
Alla andra mejl raderas utan problem.
jo men i så fall
testa att ta bort dem på mailservern hos din mail leverantör..

windows mail , ?? vilket OS kör du det i..

menar du inte windows live mail (klient på din dator)
Annons
Kollade just om jag har Wndows Live Mail som standardprogram, nää, det hade jag inte installerad som standard.
Det kom opp en fråga om jag vill installera Live Mail som standard. Ska jag göra det?

Har Windows Vista och leverantören är TeliaSonera, den där firman som har skumma affärer med en diktaturstat.

Idag kom det mera meddelande om inlägg från Facebook, en grupp som heter
Forum Östnyland. Kunde radera dem alla,utom de 3 gamla meddelande. Dom sitter kvar där som sega karameller.
windows live mail är en klient på din dator och fås genom att hämta programsviten windows live essential
med den så får du lite mer program som du kanske vill ha..

http://korta.nu/Qf7


du borde logga in på teliasoneras webmail sida och titta om mailen är borta där , är de det så har din mailklient på datorn fått spinn.

skulle då byta till live mail istället
Ändrade till Windows Live Mail. och blev förvånad att hitta där gamla skickade och borttagna mejl från år 2011 . För nu se hur det funkar här !
När vi är inne på E-post så har jag ett problem. Jag har 8.1 och det mejl program som följer med.
Innan jag blev tvungen att omformatera hade jag Windows live mejl, tror jag och då kunde jag spärra avsändare och mejlen visades aldrig.

Jag kan inte hitta någon sådan funktion här.
bengan du kan markera dem som skräppost

och du kan installera Windows live Essentials , så får du live mail på köpet.
Om jag markerar som skräppost blockeras avsändaren automatiskt och jag behöver inte se dom något mer.

Har jag uppfattat rätt?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem