Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

HJÄLP mig snälla

HJÄLP mig snälla

Hej. Nu är jag frustrerad! Får hela tiden upp en sida som det står: En sekretesspåminnelse från Google . Det står också att jag ska klicka på godkänner när jag läst klart. Men finner ingen ruta eller text där det står något om att jag kan godkänna eller visa att jag är klar. det är skitmycket att läsa och jag vill komma in på min mejl då jag väntar på viktig post, som jag nu inte kommer åt. Har angett på google att jag inte kan logga in och fått en öppningslänk till min backupmejl. Men eftersom det också är en g-mail så kommer jag inte in där heller utan samma elände visas och jag kommer inte vidare. Vad är det för fel. Alltsammans är ju en massa fakta från Google så jag har svårt att tro att det är någon utomstående som lagt upp den....men de där skurkarna som håller på kan ju allting och jag är ett blåbär. Har ni sett eller hört om det här? vet ni var länken finns som jag ska klicka på att jag godkänner deras sekretesspåminnelse,.....eller är det en icke önskvärd närvaro på min dator.? Jag har även en annan adress som inte är gmail men vågar inte ange den för att "de" då ska stjäla den också, eller så har de den redan. Vet varken ut eller in. Snälla hjälp mig, nån???
Antal svar på detta inlägg: 4
http://support.google.com/accounts/answer/6227261?hl=sv

"Granska sekretesspåminnelsen och återvänd till Google

Läs sekretesspåminnelsen och rulla längst ned. När du har klickat på Jag godkänner öppnas den tjänst från Google som du använde tidigare."


Hej Det finns inget "jag godkänner någonsytans överhuvudtaget. Det är det som är problemet. Tack DedaPera.
Dessutom har jag granskat sekretesspåminnelsen och återvänt till Google hur många gånger som helst men jag kan ändå inte komma in på min mejl. Jag lyckades en kort stund i gårkväll och via en konstig bakväg även idag. Men det var inte många minuter förrän jag fick en uppmaning från Google att återigen ange mitt lösenord och när jag gjorde det så fick jag upp det eländiga påminnelsebrev om sekretessen från Google. Ingen jag talar med tycks begripa vad som är i görningen. En datakille sa att det inte BORDE vara några konstigheter, de vill bara att du ska godkänna policyn igen. En annan datakille ville att jag skulle lämna in datorn så han fick se hela brevet eller vad jag ska kalla det. Det liknar mest en bok för det tar ett par timmar att läsa "allt" som de vill att jag ska läsa. Suck. Tack för ditt försök ändå. Den länk du skickat mig har jag fått av en vän på facebook och om det bara vore så enkelt som det står dät...men icke sa nicke.
Ps Tråden är inte löst ds
Annons
Det fick jag med en gång och jag läste inte allt utan gick längst ner och tryckte på "Jag godkänner"

Att du inte ser den knappen kan även vara så att din upplösning på bildskärmen är stor så att inte hela sidan kommer med och å i synnerhet just slutet på sidan (nedre delen).

Prova att hålla ner Ctrl tangenten och tryck ett par gånger på - (minusknappen) så att du är säker på att du ser längst ner med.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem