Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Tillbak till Win8.1

Tillbak till Win8.1

Ja det var Win10 det. Körde uppdatering, loggade in på mitt konto. Win10 började konfigurera och blev klar med det. Började testa och allt såg bra ut. Dags att fixa frugans konto, loggade in och Win10 började konfigurera även henne. När det var klart fanns inte alla ikoner på skrivbordet, Ikonen till Edge fanns inte nere i aktivitetsfältet. Klick på Winloggan längst till vänster hände inget och högerklick på densamma resulterade i att några val funkade, andra inte. Loggade ut henne och loggade in mig och se, samma resultat på mitt aktivitetsfält. Jag kunde inte starta Edge eftersom jag inte hittade den ens i utforskaren. Ja så kan det gå.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

risasen , du ger upp för lätt , skall du boota från en sticka eller DVD måste du välja något av dem..
Göcke, rätt inställning av dig...tänker inte ge upp. Boota om från stickan tar jag till som sista åtgärd. För tillfället har jag hittat en ingång till Edge utan Edgeikon så det funkar bra.
edgeikonen får du ju om du startar ett program och högerklickar på den ikonen i startraden , välj att ha den på start osv

gissar att ni fortfarande är ovana med

start och startraden (aktivitetsraden) mm..

och som jag sagt förut har ni inget där ni förväntar er det, sök och använd höger och vänster musknapp mera..

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem