Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Trubbel med virusprogram

Trubbel med virusprogram

Det är lätt att irriteras när datorn inte vill som jag. Jag skaffade F-secure härom dan. Det kan jag inte installera, inte kompatibel med Win 10 svarar datorn. Både F-secure och Billig teknik säger: Vad konstigt! Försök igen! Jag surnar till och skaffar ny Kaspersky för ca 600 bloss. Nu frågas: Hur kan jag kontrollera att programmet fungerar som jag förväntar mig?
Antal svar på detta inlägg: 8
callecan , du kan aldrig veta om ett skydd fungerar som du vill

och du sprang före och köpte ett skydd från ryssland !!!
utan att veta hur det fungerar.

det säger rätt mycket om hur desperat du är

för program som fungerar i w7/w8 kan det vara så att du måste installera i kompatibilitetsläge. för att få det att fungera.

själv tycker jag det är märkligt att det inte fungerade och att de inte kunde hjälpa dig på F-secure

kan bara önska dig lycka till
Tack för den, Göcke
det var inte illa ment callecan
Annons
Mitt F-secure kunde jag inte installera på windows 10, men ringde F-secure, och nu funkar det som det ska
För att F-secure skulle fungera i windows 10 var man tvungen att installera Tools som F-secure skicka via mail, då kommer det att funka
Jag hade F secure innan och det funkar utan problem på W10?
Tacka vet jag gratis antivirus rensar lika bra som dom som kostar, man kan jämföra med verkliga livet.. Varför betala grannen för att komma till dig och städa när du kan städa lika bra själv?
Utvecklingen stormar fram. Bandit, om du har en granne till ex som är smed, då kan du vara lugn för bra jobbat i saken,,han arbetar ju hela dagarna med städ-jobb. Hälsn.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem