Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Haga mannen

Haga mannen

"Hagamannen"var inte välkommen Umeå
Nä då valde Norrbotten Övertorneå,kan inte så klokt
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Inga åsikter ??
Nä har nog skrivit på fel forum,,har ska man nog skriva om ,windows,strupstickning
korsord o annat skit
Den jäveln borde ha landsförvisas
Han är inte förtjänt att vara svensk medborgare!
Annons
Strupstickning låter hemskt....men tyvärr mer och mer förekommande
igge ja mena strumpstickning o du loket55,varför inte syrien han passar nog fint där
Ja det kanske passar men jag skiter i var han hamnar bara han försvinner ur landet!
Det kommer att sluta så för han är nog inte välkommen någon stans i Sverige!
Men vi har ingen rätt säkerhet i landet! Han borde ha fått livstid och aldrig ha släppts ut!
Vad exakt har Syrien med Hagamannen att göra?
Mig veterligen är han svensk och inget annat.
Det är svenska domstolen som har dömt han och nu är det svenska samhället som tar hand om han.
Om det är på rätt sätt eller fel set så har Syrien inget med saken att göra.

Förövrigt håller jag med loket
"Han borde ha fått livstid och aldrig ha släppts ut! "
Godafton boys, först en liten tanke, vi försöker ju hålla ett vårdat språk i den här samlingen hoppas vi kan fortsätta med det. Den andra tanken ; Nä då valde Norrbotten Övertorneå,kan inte så klokt. Nyfiken blev man ju nu mickel, exakt vad valde Norrbotten menar du? Övertorneå? Till DedaPera, instämmer fram till o med att den svenska domstolen dömt och då är saken klar . Må gott. L.
Jag skrev bara att Svenska domstolen har dömt, inte att det var klart för jag håller med loket att han aldrig skulle ha blivit frisläppt
Insåg det också, man får tankar i huvudet inför en sådan figur som den där mannen där uppe.. Hur man bara klarar att utföra sådana handlingar. Tjing.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem