Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Dator billigt

Dator billigt

Ha, ha! Nu får man en bra dator billigt med w8,1! 5000kr och w10 på köpet.

Nä, jag gick inte på den lätte! Jag vill se hur w10 verkligen funkar, så jag vänta lite till, och hoppas min pc med vista håller måttet tills vidare.
Antal svar på detta inlägg: 7
Vilken lätte , en ny dator borde du inte få problem med , om den redan kör w8,1
Göcke!

Har hört att w8,1 är ett havsverk? Och w10 hur blir det?
Uygår alltid från att man blir lurad! Då blir det ingen chock. Ingen handlare säljer något som han förlora på.
om man ta bort w10 så blir datorns pris under 4000kr.
Det var den lätte.
w10 , är som att köra w7 med lite stänk av w8 om man vill
det går så mycket rykten som inte ens är i närheten av vad man får.

nej w8 är inget hafsverk , det fungerar utmärkt på 2till1 datorer oc det är dit vi skall komma. allt annat är bakåtsträvande spelhypade fastlåsningar

och w10 funkar utmärkt på 2till1 datorer.
och stationära datorer med musjackt
Annons
Laddade ner W10 häromdagen och det fungerar bra. Hade 8,1 förut och 10 verkar lite enklare. Kan växla mellan IE och W edge.
Jag tyckte bara att hpdator inklud skärm skrivbord mus och högtalare, inklud w10 lät väl billigt?

Eftersom jag har vista, går det ej att ta hem någon w10
kul att höra att w10 är helt ok då.
priserna är nog rätt hyfsade nu , i skarven mellan w8 och w10
säkert att det går att göra klipp där.

och installerar du w10 på en w8 , så är du tillbaka till skrivbordsmiljön man är van med förutom då att startknappens lista mer följer apparna eller en hel lista med alfabetiska program/appar. men det vänjer man sig vid
Jag har laddat hem w10 på en dator. Lättanvänt och snabbt. Ska även ta hem till min huvuddator.

Om du är van vid Vista, som jag inom parantes vill säga är MS tråkigaste OS, så kommer du att se en klar förbättring.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem