Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Uppdatering

Uppdatering

• Säkerhetsuppdatering för Internet Explorer Flash Player i Windows 10 för x64-baserade datorer (KB3087040).
Installationen misslyckades.


Uppdateringar till windows 10 funkar inte!
Vad göra?
Antal svar på detta inlägg: 8
Du är inte ensam
http://windowsitpro.com/windows-10/fix-flash-player-security-update-insta
ll-failure-windows-10

Enl detta ska det gå att fixa genom att ladda ned uppdateringen separat från någon av dessa länkar.

OBS välj rätt beroende på om du kör 32 eller 64 bitarssystem

Uppdatera för Flash Player i Windows 10 (x86) (KB3087040)
Uppdatera för Flash Player i Windows 10 (x64) (KB3087040)
Hej! loket55. Har varit det samma här i flera dagar, men den kom in av sig själv tillslut. Avvakta behåll dig lugn, så ordnar det sig, utan att du gör något....
det blev inte rätt med länkarna med de finns på den sida som jag hänvisade till
Annons
Jag såg att jag hade själv en misslyckad uppdatering av Flash, men när jag sökte efter nya uppdateringar så laddades den ned igen och installerades utan problem
med w10 så rullas det ju inte ut en gång i månaden som förr med de andra
nu får man en uppgradering , och går det fel så , ha lite is i magen så brukar det fungera nästa gång man testar att söka efter uppgraderingar.
Jag fick någon konstig uppdatering som jag inte vet vad det var, jag satt och kikade på Facebook och såg att jag fått en uppdatering i meddelande rutan. Jag gjorde som det stod och startade om datorn, sedan hände absolut inget.

Skärmen blev svart och det enda som syntes var muspekar pilen, försökte starta om 4 ggr och det gick bara inte till slut var det bara att hålla nere F11 och återställa datorn.

Den tog bort alla program som jag lagt in men behöll mina andra filer, men ska det vara så med ett nytt program?
Nu gick det!
Tack för supporten!
Allt går att fixa när datorn eller Windows Update inte gör som man vill.

En liten sökning så var man i hamn. Ladda ner och installera manuellt.

http://goo.gl/jK2839

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem