Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

ImageRush.dll

ImageRush.dll

När jag startar min dator med Windows 10 kommer det upp en ruta "Det uppstod ett problem med starten C:\Users\challe_000\Local\ImageRush\xBin\ImageRush.dll
Det går inte att hitta modulen"

Hur kan jag lösa detta?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

du har haft ett program som du av installerat av någon anledning och nu ligger den pekaren till din dll fil kvar i registret

kan du hitta den , och ta bort den i registret så slutar det att poppa up för dig

obs , kör du win10, så se up med ccleaner och andra registerstädare.
de kan rensa för mycket så du inte får igång windows egna standard appar och rent av ie kan rasa..
Tack för ditt svar Göcke, jag har sökt på ImageRush och ImageRush.dll utan att hitta något. Vad tror du det kan vara för något program som den inte hittar modulen till och jag får pop uprutan vid start?
Du borde väl kunna prova CCleaner och köra en registerstädning MEN ta backup av registrer om det blir strul.

Jag har också sökt runt utan att hitta något om detta
Annons
Jag har kört ccleaner och registerstädning men utan lösning på problemet.
Den sökvägen som popup rutan referera till C:\ finns i utforskaren.
sökvägen eller namnet måste finnas i registret och du borde kunna ta bort den manuellt
vad ska jag söka på då i registret Göcke?
Problemet löst, det skulle vara ett mellanslag mellan Image och Rush. Tack för all hjälp.
Nu får du förklara vad det var för program du nu har raderat
något slag bildbehandlingsprogram ??
Ärligt tala så vet jag inte vad det var för datorn var helt infekterad av malware och virus när jag fick den och den fick inte formateras så jag har fixat allt detta utan formatering och nu är datorn i kanonskick och med Windows 10 i den.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem