Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10 uppgradering

Windows 10 uppgradering

Hej

Har köpt en ny stationör dator med windows 8,1

när jag har laddat ner windows 10 och
startat om datorn
så händer ingenting
windows 8,1 kommer upp ändå

är det något man måste göra innan man laddar hem

Antal svar på detta inlägg: 5
ser inte ut som om att du har gjort rätt

vad kan jag inte säga , men en uppgradering startar av sig själv
och du får inte stänga av datorn under tiden.

den enda gång du kan komma tillbaka till det förinstallerade OSet

är när uppgraderingen inte har alla uppgraderingar från windows
klara och windows8.1 s eller win7 drivrutiner är de nyaste.

efter installationen backar den då tillbaka till det gamla OSet
min dator har blivit knäpp för står på skärmen Vi kunde inte slutföra installation av funktionerna Ändringen ångras Stäng inte av datorn och nu har den stått i 2 timmar men det händer inget vad gör man??
Chrislan. Du har bara att prova att stänga av och starta om och se vad som händer. I värsta fall måste du köra någon reparation eller ominstallation.
Annons
fireman600. Har du koll på hur installationen förlöpt. Det kan ju vara så att den har misslyckats och sedan har då datorn återställts?? Fast har du suttit vid datorn så borde du ha sett något sådant meddelande.
CCC.exe - en körbar fil (program) för Windows. Filnamnstillägget Exe - en förkortning för körbara filer. Det är nödvändigt att köra körbara filer från tillförlitliga program eftersom körbara kan ändra datorns inställningar eller skada din dator. Denna site http: //soft2secure.com/knowledgebase/ccc-file hjälpa dig förstå om CCC.exe virus, trojaner, spyware, adware som du kan ta bort, eller en fil som tillhör en Windows-system eller ett program som du kan lita på.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem