Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Går ej att logga ut

Går ej att logga ut

Hej jag har ett sparkonto där det inte går att logga ut. Jag loggar ut nästa gång finns namn och lösenord kvar. Hur får jag bort detta?
Antal svar på detta inlägg: 10
Rensa webbläsarens historik och coocies, fast det verkar märkligt att det ligger kvar efter som du måste logga in varje gång med bankid eller dosa.
Vilken bank och vilken webbläsare?
jag har w7 med explorer datorn låste sig igår fick dra ut sladden. När jag var inne på sidan gick det inte att ta bort den och klockan stannade. Dags för fabrikare? Nu kör jag firefox
lös problemet och ge f´.. i fabrikare, det får dig bara att hamna på ruta 1 igen

har man ingen kontakt med kontot så stänger den ned sig
problemet har du i datorn
endera har du bett läsaren om att komma ihåg lösenord
eller så gör du som PerAsk säger rensar alla cookies
då försvinner även inloggningen här på Internetstart
så du borde se om du gör detta.
Annons
Hjälpte en dam med liknande fel på en iPad igår. Då var det webbläsaren Safari som alltid öppnade ett erbjudande om att få en gratis iPhone. Det här blockerade webbläsaren. Tog bort historiken i webbläsaren så blev hon nöjd.
Körde ccleaner då försvann lösen. Men varför låste sig datorn. Pilen fastnade hjulet stannade fick ställa fram klockan en timme. Datorn har varit trög ett tag virus?
eller så har datorn fått värmespel , fläktar som knappt
kyler längre
Okey ska dammsuga den idag
Hur loggade du in på kontot? Man kan ju logga in med personnummer + kod 4 siffror så kallad förenklad inloggning eller med bankdosa. Har du loggat in med förstnämnda och fått frågan om du vill spara inloggningsuppgifter?

Ja med p-nummer. Jag lät datorn spara lösen av gammal vana .Går det att ta bort sparad lösen utan att ta bort alla?
Hej kent, ingen jätte-expert här men , att du sparar lösenord låter liiite så där, om det skulle vara så att någon obehörig kommer åt datorn då är det inte att rekommendera. Sedan ska du väl kunna ta bort ev sparat på just den sida du är inne på. Det frågas ju alltid, och den frågan gäller den sidan du tittar på just då. Hälsn.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem