Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vart är vi på väg

Vart är vi på väg

Ur led är all tid numera nästan. Man får snart börja fundera på om man kan gå ut i lugn och ro, eller måste man kanske skaffa sig skyddskläder och annat. Sorgen och glädjen de vandra tillsammans, så börjar texten i en gammal psalm, men i den franska huvudstaden är det nu mest den första halvan som gäller. Ha en bra tid alla. L.
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

RIP , så meningslöst dödande som sker över allt i världen
På Facebook har användarna visa sin solidiatet med att täcka sin profil med de franska färgerna.
RolleBe på Facebook finns även de som sår falska budskap osv.

källkritik saknas och politisering förekommer ,
det skall inte in här på Internetstart
Annons
Godmorning, det är ju tyvärr så Göcke, man kan snart inte lita till 100% på något/någon i livet, och vi håller oss på jorden om det går. Minus 26 grader i norr i natt, brrrr,hoppas det stannar där. Adios.
Paris berör alla djupt och i stort sett alla ställer upp för en tyst minut kl.12 idag.

Dock har det de senaste 2 veckorna varit terrordåd av IS både i Turkiet och Libanon med många döda. Detta kan vi i vår media här i Sverige bara läsa några korta notiser om.

Av det kan man ju bara dra slutsatsen att rasism är en medfödd egenhet.
Det är nog som du säger pedhan.
Såg att Obama och Putin satt mitt emot varandra på G20-mötet och enligt pressen så hade man ett personligt möte på ca. 30 min. Gott och väl så.
Dessvärre så är det väl så att dessa båda herrars länder försett dom stridande
parterna och indirekt terrorister med vapen av olika slag. Deras största intresse torde vara att tjäna pengar på olika sätt; vapen, olja etc. Tragisk utveckling med
resultat av obeskrivligt lidande hos oskyldiga människor. Som sagt: Vart är vi på väg?
mot avgrunden
Hej boys and girls, även om tiderna är ur led nästan så ska vi nog försöka hålla den här vänskapssidan fri från större debatter i sakerna som nu försiggår. Älska din nästa och låt livet föra oss/dig framåt .
Ja hua mig om vi skulle diskutera den krassa verkligheten.....
Jag tolkar det att Ni " sopar det under mattan "

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem