Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10 Log in

Windows 10 Log in

När jag ska starta datorn på morgonen, och logga in går det inte att logga in utan att starta om, jag ser att vid första försöket kan jag skriva bokstäverna men inte siffrorna.
Kan man ta bort funktionen med log in?
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Ja ie11 funkar som den ska numera men edge är problemet kvar är det bara i min dator detta problemet finns? alltså att när man klicka på forumlänken till höger så öppna den och breder ut sig åt höger för att sedan blir normal. Jag har ju köpt ny dator så det kan väl inte vara fel på den.
Det var samma problem med ie9 i min gamla.

Något som jag missat med edge? Och det är bara i internetstart detta problem finns.
om den blir normal efter att den har läst in länken . så finns det väl inget att anmärka på , men ska jag var ärlig så förstår jag inte problemet.. Thomas2
Göcke!

Det du skrev nu är ett inlägg i denna tråd Om jag nu går tillbaka till startsidan och sedan klicka på forumlänken till höger,så när den öppnar så snedställs hela sida i forumet åt höget innan det blir nomalt igen. Det blir irriterat! Samma sak när jag trycket på pilen uppe till vänster och gå tillbaka till startsidan.Hela sidan snestätts åt höger!
Annons
I IE11 gick ju detta att lösa med kompatibiletsvyn!
när en sida läses in så är det sista som justeras sid-formateringen
och det är den du ser utföras.
sidformateringen justeras mot det fönster som du öppnar i, och är alltså olika om fönstret är smalt eller brett och om du har ändrat zoom grad eller textstorlek mm..
jag kan även tänka mig att det skiljer på om man kör i sufplatteläge eller via skrivbordet..
Nja det blev bättre när jag förminskade texten och gick tillbaka till skrivbordsläge.men bra!? nä inte riktigt. Men det funkar ju klanderfritt i IE11.
det fungerar precis lika i både ie11 och edge, ingen skillnad
så du behöver inte göra så stor väsen av det.

kommer det någon ombyggnad av Internetstart så får Daniel använda sig av den teknik som finns då..
innan dess så får vi gilla läget..

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem