Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Skriptfel

Skriptfel

Nu har jag börjat få varningsrutor för skriptfel.

Varningstriangel! Ett fel har uppstått på den här sidan.

Rad: 122
Tecken: 3
Fel: Det går inte att ange egenskapen inner-HTML för en referens som är odefienierat eller null

Kod: 0

URL: http:// www.internetstart.se/include/global.js?1.1

Vill du fortsätta att köra skript på den här sidan?

JA---NEJ

Vad göra? Det återkommer vare sig jag trycker JA Eller NEJ. för ett tag sen kom det på varje tangenttryckning, sen körde jag CCleaner och startade om datorn, då blev det bättre.

Men vad beror det på att det kommer såna här meddelande. gör jag nåt fel. Vad ska jag göra om det återkommer?

//Jonny Brink
Antal svar på detta inlägg: 6
Inget svar! Den där rutan är irriterande, vad kan man göra för att slippa den?
I vilket sammanhang får du upp den rutan?

http://korta.nu/Ccd
Tack PerAsk för den sidan/länken.

Precis som jag gjort hela tiden, (ignorerat det hela tiden). Nu har skriptfelet slutat komma för tillfället.
Utan att gjort mer än startat om datorn. Det är tydligen inte min dator det är fel på, utan sidan jag besöker som krånglar.
Annons
Brinken det är din webläsare som du får stänga av "medela scriptfel"
Och sedan starta om
Göcke

Var nånstans stänger jag av "meddela scriptfel"?

Jag använder oftast Internet Explorer.
Inaktivera felsökning av och meddelanden om skript i Internet Explorer:

Felsökning av och meddelanden om skript är som standard inaktiverat. Om dessa har aktiverats kan du följa nedanstående steg för att inaktivera dem igen.

1. Öppna Internet Explorer genom att klicka på Startknappen. I sökrutan skriver du Internet Explorer och i listan över resultat klickar du sedan på Internet Explorer.

2.Klicka på knappen Verktyg och sedan på Internetalternativ.

3.Klicka på fliken Avancerat, markera kryssrutorna Inaktivera felsökning av skript (Internet Explorer) och Inaktivera felsökning av skript (annan).

4.Avmarkera kryssrutan Visa meddelanden om alla skriptfel och klicka sedan på OK.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem