Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Kamera

Kamera

I min nya dator finns en inbyggd kamera. Vad jag nu ska ha den till? Jag använder ju inte Skype och ska jag använda den måste ju den jag ska prata med också använda Skype. Jag fatta inte vitsen med den? Det är väl tur man slipper se den man prata med!
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Hahahaha,,Thomas, kan väl vara både på gott och ont, hehe, en tjusig dam kunde väl inte bli trist,haha, här finns inga sådan moderniteter i alla fall, tekniken går framåt på alla nivåer tydligen, som en direktsänd TV-kväll kanske,.hmm, må gott. L.
lagera

Vad jag mena är att det är irriterat att titta in i det lilla hålet hela tiden. Man kan ju får för sig att det spioneras på en och se var man har för sig men nu har jag löst det!!! Jag har satt för svart maskeringstejp över hålet!!
Du inte ensam ja med , efter som ja inte skypar , kan kanske öppna en klubb med medlemmar på internet start som skypar .Men är väl bara gamla gubbar här inga damer .
Annons
Skyparklubb ja!!! Det vore något. Men hur många kan man prata med samtidigt?

Blir det som Post it lappar på skrivbordet??
Ja vet inte Tomas men ja tror det går koppla upp flera , men finns säkert nån här på internet start som vet , oraklet Göcke vet nog ?.
ursäkta! om man inte vill ha kamera varför köper man då en dator med kamera?
finns faktiskt datorer utan kamera!
testa vet ja
tejp över kamera linsen

man behöver ju inte slå på en kamera för att skypa , talar ni aldrig i telefon??

gör ni det är skillnaden inte stor ( det sker iptelefoni i snart sagt i alla telefonförbindelser över hela jorden) sen får ni kalla appen (programmet som ni använder vad som helst. its same as usual

angående antal så är det som alltid (betalar ni så få ni flera)
men 3-4 i gruppsamtal kan ni nog testa
Alltså,,tror nog att den finessen får bero här, har man en sådan sak då måste man ju raka sig,tvätta sig, klä sig snyggt så fort man ska öppna och kanske skicka något,hehe, nej det får nog räcka som det är, ha det gött alla.
loket55

Ha Ha Ha!! Hur skulle jag upptäcka att det var en kamera i de lilla håle?

Dessuton närsynt!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem