Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

FF antalet bokmärken

FF antalet bokmärken

Hej!

Som grund kan man tydligen bara ha ett visst antal bokmärken, kan man utöka det antalet och hur?
Antal svar på detta inlägg: 7
Hello Harlekin,,Du använder Firefox väl gissar jag, på Google crome har jag i alla fall obegränsat, men man får liksom namna dem på olika sätt. Borde väl fungera även på FF, lycka till . L
Hur menar du att du bara kan ha ett antal? Jag har en jäkla massa bokmärken under menyn bokmärken, och ett 40 tal i bokmärksfältet, men där visar sig endast 22 st resten hittar man om man klickar på dubbelpilen >> uppe till höger.
fins inga begränsningar
Annons
Näpp och höger klickar man på bokmärksfältet så kan man välja mappar och sen kan man städa upp så att t.ex. alla fotosidor ligger i en mapp.
Exakt så ja, skål Göcke och andra med. Varmt idag i luften men skönt , inte klaga på värmen nu i alla fall.
Jag kom ju på att jag redan bokmärkt den jag tänkte bokmärka. Men jag har faktiskt stött på sidor där man inte kan lägga upp ett bokmärke.

Harlekin, kan ju möjligen vara så att vissa inte vill ha sin sidor sparade och tillgänglig hur som helst,,inte så vanligt men dock en möjlighet . Tjing, L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem