Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Återställning

Återställning

Jag har fått problem med min Vista, men jag har två st återställningsskivor. Hur använder jag dom?
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3

du måste ha skrivit fel, windows9 finns ej

frågan om vilken IE version du har , besvarade du inte..

och din dator kan ju kanske ha några år på nacken och då är inte windows10 aktuell kanske.
men kom din dator med vista så är den säkert möjlig att klara windows7.

men om du nu ändå kör firefox och vill installera flash tillägget så säger ju adobe sidan till vilken version du har på webbläsare. så där borde det inte vara några problem

och acrobat reader borde inte heller vara några problem att installera , acrobat reader DC är den senaste
Flåt Göcke, men var kan jag se vad för IE-verson jag har?
under hjälp i IE ser du versionen
Annons
Bra att du poängerar att man laddar ned filer från rätt ställe. Göcke. Det finns mycket lur i världen och många filer kan vara manipulerade.
ja så är det tyvärr PerAsk
och att man inte kan se att man laddar ned en körbar fil i vista är i mitt tycke rätt klurigt , vad är det man gör?? eller besöker .
IE8 till Vista kan man ladda ned här
[https://www.microsoft.com/sv-se/download/internet-explorer-8-details.
aspx]

http://korta.nu/xfi
IE-versionen som man har installerad hittar man enklast under kugghjulet > Om internet explorer.

Jag har Asus laptop med vista och med bl.a IE 9, som fungerar hur bra som helst.
Nilho så kan man göra med. Men Vista kom inte med IE9.
Så frågan kvarstår , av den enkla anledningen att IE versionen säger en del hur installationen är på datorn.
PerAsk
Ja ngt fel i min dator...

Jag har tröttnat att leta/undersöka, därför lämnade jag i min dator hos

Värmlansdata i Karlstad, där dom rensade hela datorn och installerade endast "Windows Vista" utan en massa onödiga program.

Jag kan nu titta på rörliga reportage utan reklaminslag...

Det kostade 495 kr, det va det värt!

Nu leker livet igen...


Standardlösningen för många.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem