Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Datorn stannar....

Datorn stannar....

God morgon. Har ett problem, litet, men väldigt irriterande. Efter uppgradering till W10 för 14 dagar sedan, som för övrigt gick både bra och smärtfritt, har nu datorn börjat med några dumheter.... Ibland "fastnar" sidan jag besöker, inte samma varje gång utan olika varje gång. En del kommer tillbaka efter en lång stund, men nu händer det också att jag måste starta om allt för att kunna gå vidare. Vad händer, och vad gör jag?

Ha en fin dag/UL
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

Hej Lagera, hade du varit med i Djungelboken så vart ju namnet Baghera, skämt åsido, gör du som vanligt?

PM;ar mig alla svaren för Fredagstävlingen, så att jag blir bäst??


Men iof det kan ju kvitta, för det är väl bara vi 2 som är vakna inatt när tävlingen startar??

Trevlig Helg på Er alla
Lagera. Har faktiskt funderat på att byta namn, men det har inte blivit av än. Men, trots namnet så är jag väldigt snäll, så du behöver inte gömma dej. Det är bara när datorn krånglar, som jag kan bli riktigt sur...... Hur gör jag förresten om jag vill byta namn?
Ha en fin Fredag
masken exakt så ja, men vi håller oss på plats. Och HeanHäxan, byt inte ditt nick,, man vaknar till alltid. Annars är det väl bara att regga om sig antar jag, Göcke kan svara. Godnatt nu. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem