Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Siba

Siba

Hej Jag försöker gå in på SIBAs sida det går inte.Datorn låser sig kommer upp någon annan sida
Antal svar på detta inlägg: 5
Gå in på netonnet. Det kommer alla SIBA heta

Annars så testade jag Siba.se och sidan är uppe

Fungerar det inte för dig fortfarande. Testa att rensa webcashen
Nu har jag hållit på i två timmar för att få igång datorn rensat virus mm och systemåterställningar.Jag klickade på siba här på IS sen blev det kaos Kan den sidan vara smittad
Gå över goggel och sök !!
Annons
problemet är lokalt på din dator kentr10

vilken webbläsare kör du ?? /problemet.. på
och har du testat någon annan webbläsare
Siba.se fungerar suveränt.

Förr handlade jag allt hos SIBA , kyl, frys, datorer, storbildsTV, GameBoy, Skäggtrimmer, Tvätt/torkmaskiner, u name it. Detta allt tack vare en säljare som var hur artig och trevlig varje gång man visade sig. Och om inte nog med det, han slog alltid upp i datan det absoluta nettopriserna, och bad mig lägga på det som jag tyckte han skulle ha i provision. Tyvärr gick han till en konkurrent, alltför långt bort. Var faktiskt där i Torsdags, (SIBA) men bara 2 i hela butiken som servade kunder. Hur kasst som helst. Efter 30 minuter åkte jag till "Tysken" som är snäppet sämre, men där fanns i alla fall 3 personal i den gigantiska butiken. Service-minded personal, finns inte kvar, tacka vet jag de små fortfarande överlevande "småhandlarna" som gör allt för att kunderna skall känna sig välkomna och trivas.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem