Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Mail spärr

Mail spärr

Hej. Finns det spärr på mail. En bekant försöker maila mej från Slovakien fler gånger kommer inte fram Jag har Hotmail.se
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Titta i din spamkorg
Du menar skräp post? där är det tomt
Har du kollat via webbklienten
Annons
Vet inte vad webbklienten är Jag har thunderbird
Till kentr10: gå in på outlook.com och logga in med din mail-adress och ditt lösenord. Se efter i skräp-korgen. Lycka till!
Precis som tomasc säger
Alternativet är att du sänder mail till personen
Jag har loggat in på Outlook tomt i skräpkorgen. dom har skickat mail till mej i en vecka inget har kommit. jag har skickat mail till mej själv första kom inta fram andra kom fram
Nu kom mailet sände för en timme sen
Godafton, utan att vara någon slags filosofie doktor i saken, så här finns bara en enda åtgärd när man får den typen av försändelser om man inte är 110% säker på avsändaren; Placera i papperskorgen, markera som skräppost och radera. Nu är det ju så att vi har olika mail-leverantörer vilket gör att det är svårt att gissa sig till rätt behandling. Tyvärr som sagt,finns obegränsat med lurendrejare på den nivån.Ett par ord kan sätta en i en trist situation annars. Lycka till. L.
lagera, Vad svarar du på? Killen väntar på mail inte att han har fått spam. Han undrar om det finns någon spärr så att han inte får mailet han väntar på.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem