Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Microsoft solitaire collektion

Microsoft solitaire collektion

Kommer inte in där längre!
Sidan bara laddar hela tiden!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Store går att reparera. Om ni söker på det hos microsoft
Jag startade om datorn, och se, då funkade det igen.
@BoboSlacke , klassiskt


Nu hoppas vi att det fungerar till nästa år..
Annons
@Göcke Nu har jag samma lösenord, men fortfarande samma problem. Har du någon lösning på problemet?
så här ser det ut: http://i65.tinypic.com/ta4xeg.jpg
Du har inte loggat in i store med något hotmail konto
För mig var det inga problem trots att jag inte varit inne på ett halv år. http://imgur.com/KGovfEi.jpg
avinstallera Solitair Collection

Avinstallera och installera om Microsoft Solitaire Collection

Obs! Om du inte loggar in på Solitaire normalt tas alla spel och framsteg bort om du avinstallerar appen. Om du loggar in på Solitaire innan du avinstallerar kommer alla dina data att sparas i molnet och eventuella sparade spel kommer inte att förloras när du avinstallerar och ominstallerar Microsoft Solitaire Collection. Du kommer att kunna fortsätta där du slutade i de spel du spelade för tillfället.
1.På Startskärmen sveper du från högerkanten (eller, om du använder mus, pekar i nedre högra hörnet på skärmen och flyttar musmarkören uppåt), väljer Sök och skriver sedan Microsoft Solitaire Collection i sökrutan.
2.Tryck på och håll ned (eller högerklicka) och välj Avinstallera.
3.Starta om enheten.
4.Tryck på Windows-tangenten + R.
5.I rutan Öppna skriver du wsreset.exe och trycker på Retur. Windows Store öppnas så att du kan installera om Microsoft Solitaire Collection.
--

brandväggen

Se till att inte brandväggen/antivirusprogrammet blockerar appen

För Windows-brandväggen i Windows 10 eller Windows 8.1 läser du Windows-brandväggen från start till mål.

Hur du avblockerar Microsoft Solitaire Collection-spelet (eller andra appar som har tillgång till Xbox Live) varierar beroende på vilket antivirusprogram eller vilken brandvägg du använder. Läs i dokumentationen för ditt antivirus program eller din brandvägg hur du öppnar inställningarna och ser till att programvaran inte blockerar appen. Om antivirusprogrammet eller brandväggen har en lista med tillåtna appar (whitelist) ska du se till att dina Xbox Live-aktiverade spel finns med i listan.

saxat från microsofts tips

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem