Tisdag 19 mars 2024 vecka 12
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows Live Mail

Windows Live Mail

Windows Live Mail stöds inte mera , är det lika bra att man raderar det och använder
ett annat mail outlook,hotmail eller gmail,?
Antal svar på detta inlägg: 6
jo det är bara att flytta kontona till någon annan mailklient eller om du vill köra i molnet, så du ser allt på alla dina enheter lika.

vem du ska ta beror ju på om du kör win10 , har office365 , eller vill välja själv
app eller molntjänst
Jag kör win10 och det händer samma sak där också med Windows e-mail, klickar på en mottagaradress och kommer till webbläsar sidan. Har inte råd att köpa office 365 , ska den här månad betala huset arrende € 457,55
vad har du för email konto , @någonting
har du ett mail i E-post och klickar på avsändaren så ska epost fråga om vilken epost leverantör du har om du har flera , har du bara en så kör den bara på med att fråga om du vill skapa ett nytt mail osv
Annons
Ger här ett exempel. Jag säljer på Tradera och när jag ska kontakta köparen, klickar jag på köparens e-post adress och kommer till webbläsar sidan, istället för min e-post sida. För att kunna skicka mejlet får jag skriva opp köparens mejladress och sedan öppna min e-post sida. Tidigare har det funkat bra.
det låter på mig som om du inte har något emailprogram som standard läsare
det går att ändra ifrån IE11
verktyg/internetalternativ/
fliken program
och under internetprogram
eller
StandardprogramAnge standardprogram

välj e-post
RolleBe hur går det ??

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem