Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Temporär profil

Temporär profil

Hej Detta kommer upp när jag startar temporär profil. då fungerar inget har w7 det står 0x80070005-0x8000ffff SDTray.exe rtl150.bpl vad är detta hur får jag bort detta
Antal svar på detta inlägg: 63
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Okey ska kolla det. Två konton vad är det hur kollar man?
kentr10 , det var frågan på att du skrev "startar temporär profil"

har du fler konton så ser du det under användare om du är administratör.
Igår när jag försökte ta bort problemen blev det omstart sen fick jag inte igång datan förra gången fungerade det med systemåterställning i felsäkertläge när jag försökte med esc nedtryckt vid start kom det upp på engelska! provade allt som finns men felsäkertläge fanns inte så det blev en fabrikare. hur gör jag för att inte detta ska upprepas?
Annons
vet ju inte vad du har gjort tidigare
men en fabrikare borde ju återställa allt till ursprunget

själv så skulle jag sluta använda en mängd extra program som städar hit och dit.
en normalt använd dator , behöver inte sådant.

kan bara önska dig lycka till
Är CCleaner okey att annvända? Tackar för er hjälp försöker nu att återställa allt
även CCleaner kan sätta käppar i installationer, så använd det med måtta
Jag hade spybot och super anti nånting och malwerbyt från dom kom det upp att man skulle köpa nåt så jag avinstallerade dom men det kom upp ialla fall gick inte att installera om så man kanske ska varna andra från dom?
Jag har i alla år sagt att det måste vara något konstigt med program som säger sig att kunna ta bort skit. Och är gratis. Och sedan inte går att av installera.

Hela denna hantering är en gråzon.
Det har visserligen hjälpt en del. Men de har även sabbat lika mycket
På detta är det en ständig övervakning.

Inte ens webbkameror och vitvaror, går säkra. Och utnyttjas för attacker.
Vill nog påstå att tillverkarna har en del i det hela.

De kränger hårdvara men vill inte uppgradera firmware
Då blir det kundens ansvar att skrota tidigare. Och elektronikberget växer
Hej idag kom detta tillbaka vad är det hur får jag bort det utan att göra fabrikare?
Hej. Det går ett par dagar så åter kommer det. Har ett gästkonto som är inaktivt hur får jag bort det? I dag fick jag göra flera system återställningar innan det fungerar. Det hjälpte inte med fabrikare. Vad är detta hur får jag bort detta. Någon som vet?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem