Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

PDF på Samsung Smart-TV

PDF på Samsung Smart-TV

Finns det nåt sätt att få tillgång (läsa) PDF-filer på en Samsung Smart-TV. Varenda gång jag försöker får jag till svar, funktionen stöds inte.
Har tappat mitt OP-system (Windows 10) på min laptop. Har ingenting att försöka återställa med.
Vet att det går att ladda ner från microsoft till USB-sticka, men jag har ingenstans, (ingen dator att göra det på.

Så nu har jag bara tillgång till internet via min Samsung smart-TV, (och min smartphone Samsung Galaxy A6).
jonny Brink
Antal svar på detta inlägg: 4
installera appen acrobat reader, på någon av dina android enheter.

angående din dator så är ditt yttrande tappat mit OP , rätt krystat
Hur gör man det?

vill du ha win10 så måste du ju ha en dator , någon granne eller så borde kunna hjälpa till
Windows 10 var bara borta helt plötsligt,vet inte vad som hänt, använde datorn som vanligt, nästa gång jag skulle använda datorn var windows borta. Fick till svar att jag måste installera om windows.
Nu får jag bara ensvart skärm från Windows Boot Manager
Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause, To fix the problem:
1. Insert your Windows installation disc and restart your computer.
2. Choose your language settings, and then click "Next"
3. Click "repair your computer."

If you do no thave this disc , contact your system administrator or computer manufactor for assiance.

File: \EFI\Microsoft\Boot\BCD

Status: 0xc000000f

Info: The Boot Configuration Data for your PC is missing or contains errors.

Så står det på skärmen när jag startar datorn.

En lite drygt 2 år gammal laptop.
acer AspireE 15 .
Har fungerat klanderfritt till för 1 månad sen.
Har ingen installations disc och garantin har gått ut.
Kan vara hårddisken som kraschat
Du behöver ladda ned det till ett USB minne
Annons
Tack för svar!
Ska försöka hitta nånstans att ladda ner Windows 10 till ett USB-minne, återkommer med resultat om jag lyckas eller ej.

PDF har jag på mobilen, men det är så smått, behöver skriva ut PDF-filer då och då.
Så jag får väl försöka med den så länge.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem