Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows uppdatering 1903

Windows uppdatering 1903

Finns denna uppdatering att hämta någonstans om man nu inte vill vänta innan den kommer i Windows update?
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Challe
Titta här om det kan hjälpa dig
https://answers.microsoft.com/sv-se/windows/forum/all/cwindowssystem32logil
dadll-går-ej-att-hitta/a7e2ddf1-61ab-464c-bdce-bfae0f375322
Jag ger fan upp nu, är så trött på detta skitet 1903!!!

Har uppdaterat min dator nu 4 gånger med 1903 versionen och det är inga problem utan går hur bra som helst, när allt är klart och det finns uppdateringar i Windows update som den installerar och sedan ska datorn startas om igen och då vill den inte starta alls, vad är det som gör att det inte går att starta om den???
Challe , kontakta Microsoft om ditt problem.
det räddar alla för framtida strul.

kan sen bara undra varför du är en av de som hela tiden ställer till det för sig, säkert oavsiktligt

jag själv har nu uppgraderat 30st datorer utan andra problem än kvarglömda minnen och usb diskar. som stannar up uppgraderingen

vad är det som windows uppdate säger sig vilja uppgradera ytterligare??
det borde ju gå att pausa
eller ge dig en tips om vad som strular.

PerAsk länk visar på logitech produkter , de borde ju gå att ta bort.
Annons
Jag har nu pratat med Microsoft Och min dator var inte redo att uppgraderas utan jag skulle vänta tills den kommer i Windows Update, det ska komma någon uppdatering till sa de innan den är redo för uppgraderingen.

Det med Logitech hade inte med detta att göra sa Microsoft utan datorn var inte redo var det svar jag fick.
Jag har en annan fråga angående uppdateringen, det det skapas en mapp som heter Windows100Upgrade i utforskaren, ska den mappen ligga kvar efter uppdateringen?
Tycker svaret jag fick från Microsoft var lite luddigt att den inte är redo, varför skulle den vara mer redo när uppdateringen kommer i Windows Update!!!
Challe jag skrev tidigt att du skulle lugna dig.

Att ta hem en uppgradering är inte det samma som att datorn är redo.

Det är alltid ett risktagande då.
Och man bör då vara medveten om att man måste backa. Om man hittar problem.
Jag kan inte köpa detta direkt av då min bror har en precis likadan dator och där var det inga problem att installera precis samma uppdatering från precis samma uppdateringsassistent.
Challe hur vet du att allt i dem är lika.

Och var din dator i samma programuppdatering innan

Jag tror att du inte har dem lika vid tillfället.

Vore jag du så börjar jag om med en ny 1809 uppgradering. Kollar att alla kB är uppdaterade.

Innan en nytt försök åt lägga på 1903, du säger att den går att instalera men kraschen kommer när windows uppdate hittar nya saker att instalera. Och det är då den kraschar
Jag har lagt 1903 åt sidan nu och kör med 1809 som fungerar till 100 %

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem