Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

ad-aware stannar

ad-aware stannar

när jag scannar med ad-aware så startar den men då den kommit till 1544 obj,som genomsökts så stannar den,och där står den still,den verkar arbeta men står still,det står att den är i C:\NORTON~1\NORTON~1\NUMISC.dll
vad göra?





Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Du kan inte köra två program samtidigt.Stäng av Norton,och
kör Adware separat,eller tvärtom.

Smaken liksom baken,är delad.Bara välj.He,he
ok,skall testa,men konstigt att den beter sej så nu,för jag har aldrig behövt stänga av norton när jag scannat med ad-aware innan,det har funkat hur bra som helst,men nu står den still när den kommit till norton,
Norton startar väl automatiskt,och så har du kört ADware,utan
att tänka dig för.Det blir en krock.Ungefär som fem män skall
in genom en dörr samtidigt.Lappkåtedörr,he,he.
Annons
www.pctools.com/registry-mechanic/

Har du detta program.Om inte så skaffa det,så slipper du
mycket trubbel,med registerfel och delade dll.filer,som du har
sprungit på.
Tack Leif,men har redan ett program som rensar i registret,testade ditt förslag,säkert ett bra program men den hittade över 100 fel i mina register men kunde givetvis bara fixa 3,det bara för att man skall få panik och genast registrera sej för att köpa det,när såna program finns gratis på andra ställen.tror forfarande att felet ligger på ett annat plan,men tacksam för dina förslag leif.
Det är seriöst,och billigt.Har haft det i flera år.Har du 100
fel,så ger jag inte mycket för det gratisprogram du har.

Men du gör givetvis som du vill.Renar är väldigt tjuriga eller.....?
jag har inte gratisprogram,däremot har jag kopirade program av kompisar mm.och dom programmen har jag kört och ändå så hjälper det inte,men marknaden för dessa rensprogram är otroligt stora så skall man testa alla så får man hålla på ett tag.ja rentjurarna kallas för härkar,då kanske jag är en härk
Jag tycker sökvägen ser skum ut...jag har själv NIS 2005 och sökte efter din problemfil-jag har den inte....kanske du har fått nåt skit i maskinen.
Jag har aldrig haft problem med att köra adaware och norton samtidigt...
Mitt förslag är att du avinstallerar Norton och sedan söker med adaware,testa sedan att lägga in ett annat antivirusprogram-det finns många som är gratis att testa-och se om det hittar nåt.
Det finns en del maskar/trojaner/virus som kan kringgå antivirusprogrammen...
Söker man på NUMISC.dll så finner man att den ingår i Norton
har testat ditt råd nane,men nu gör den likadant igen,har även testat installera avg antivirusscanner men den hittade inga problem,så jag tror jag avinstallerar ad-aware,jag har ju microsofts anti spyware programmet kvar och den verkar funka.tack för råden alla.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem