Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Opera är numera HELT gratis

Opera är numera HELT gratis

Ingen reklam, ingen kostnad, ingen registreringskod!

Ypperligt tillfälle att prova den säkraste webläsaren.

http://my.opera.com/community/
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Hmm,jo faktiskt så har jag det problemet när jag skall öppna aftonbladets sida,den tuggar och tuggar trots att allt har öppnats,jag läste om detta problem,och fick rådet att starta Fx i safe mode,och sedan avinstallera ev.teman och tillägg,för att se var problemet ligger.men det krånglar bara på AB sida inte på övriga.och nu släpptes fx 1,07 så jag väntar på den svenska versionen och hoppas dom problemen är borta
Ja, för mig hände det jätteofta. Fast jag fick inte upp nånting på sidan, helt vitt bara. Och om jag stoppade laddningen och sedan klickade på samma länk igen så laddades sidan omedelbart.Lösningen blev O-P-E-R-A!
jaha,ok det var konstigt,men som du säger så kanske det var ett unikt problem som du råkade ut för.jo det är klart att ju fler som använder en viss läsare då ökar ju risken för illasinnade attacker.men jag tycker att mozilla är väldigr allerta på att uppgradera programmen när så sker.lycka till med opera,
Annons
Registera er eller har ni skräp på datorn han gör så..
aldrigt har hänt med mig..
Kör firefox med itunes skin, ser bra ut och flyter fint. Det jag dock märkt sen firefox blivit allt populärare är att det nu även kommer in spyware i foxen vilket inte kom ibörjan. Nu är det ju bara att köra en ad-aware men lite irriterande ändå.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem