Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bredbandsbolaget

Bredbandsbolaget

Hej!

Kort sammanfattning av läget:

Har just nu BBB Fiberkabel 10Mbit + BBB telefoni. Har haft det sedan 2 år tillbaka och är trogen kund.
Pratade med kundtjänst den 6/9 där jag meddelade flytt den 3/10. Dit jag flyttar finns det ej Fiberkabel så jag valde att byta abbonemang till BBB:s ADSL anslutning. Killen jag pratade med var mkt trevlig och hjälpsam. - Vad bra att du är ute i så god tid, då är chansen stor att du har d...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Gösta:

Vårda ditt språk, blir lite illa till mods när du svär så hemskt.
När jag flyttade så tog det BBB 5 veckor att flytta bredbandet. Och detta var inom samma Telestation.
Inte klokt

EZ
Annons
Jag är inte säker, men såvitt jag har förstått saken så är det aldrig Telia eller BBB eller någon annan aktör som flyttar prylar och sladdar i stationerna. Enligt operatörerna själva utförs denna tjänst av Skanova, om det är korrekt så är det Skanova ni skall vara arga på, inte er enskilda operatör.
Los Lovos, det inget som hindrar de enskilda leveratörerna att trycka på Skanova för att ombesörja en snabbare flytt eftersom så många kunder är missnöjda. Med andra ord, det är ingen ursäkt.

EZ
EZ:

Jag håller inte med. Tror du att Skanova bryr sig? Det har en monopolställning och folk kan trycka på dem hur hårt och mycket de vill utan att det kommer förändras.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem