Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Gratis Antivirusprog?

Gratis Antivirusprog?

Hej. Tänkte höra om det är någon som vet om finns nåt gratis antivirusprog som är nåt att ha, har panda platinum idag, men tycker inte min surftid motiverar priset på det. Tacksam för tips och länkar.
mvh Carl-H
Antal svar på detta inlägg: 10
Avast Antivirus är mkt bra

http://www.download.com/Avast-Home-Edition/3000-2239_4-10375520.html?tag=
lst-0-1
AVG

EZ
Avast är bra, men jag hade ett problem med det och det var att jag fick ett RPC error hela tiden, spelade ingen roll vad jag gjorde.
Nu har jag gått tillbaka till Mcafee Security suite.


Christian
Annons
Avast utan tvekan,har kört med norton i många år men den verkar vara poppis för hackare att knäcka,avasten jobbar föredömligt,uppdateringarna är punktliga,och den jobbar även som en brandvägg,gratisversionen är om jag int minns fel 30-dagar,men det går fixa nycklar till pro versionen,
Det blev AVG, lagom lätt och översiktiligt, får se om det levererar. Tack för tipsen

mvh Carl-H
Det gör det, garanterat. Har använt det ett antal år och är väldigt nöjd.

EZ
Gratis-versionen av Avast är inte 30gargars trial. På deras hemsida är det bara att skicka ett meil så får du en kod tillbaka på direkten. Den koden kan du använda i ETT ÅR. >Efter ett år är det är det bara att göra samma sak och få en ny kod.
AVG fick ju ett toppenbetyg. Näst högsta betyget i ett test på: http://testcentret.idg.se/avdelningar.asp?IDpath=89
Så det håller nog vad det lovar iallafall. :)
AVG Free edition e jättebra, den är så bra att jag lade min norton 2003 i lådan och kör enbart den. Tyckte oxå att 400 spänn om året var omotiverat.
Jag hade också Norton Antivirus innan. Den käkade processorkraft som en kossa vräker i sig gräs! :P
Nu kör jag med McAfee Internet Security Suite. Hela kittet. Virusprogram, brandbägg, antispam, antispyware. Fungerar finfint tycker jag.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem