Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Då var det dags igen då...

Då var det dags igen då...

Biljetter fixade, platser bokade, hotellrum ordnat....vad jag pratar om? Dreamhack såklart...4 dagar av spelande, fildelning och skräpmat...

Ska nu på denna tillställning för 6:e gången och undrar om det är fler läsare av detta forum som skall ner/ upp till J-köping sista helgen i november..??

//P fr Ludvika
Antal svar på detta inlägg: 5
Nä känns som man vuxit ifrån spellanen, kanske för man inte spelar så mycket längre. Och det är så jobbigt att hålla på o släpa med sig datorn, och så får man itne sova på sitt tgb blä när för mycket regler. :)
har du problem med Dreamhack?
Rob: Jovisst får du sova på tgb på DH, så länge du sitter på din stol och inte tar upp en massa plats bakåt sas...men du har rätt, det är ganska jobbigt att hålla på och bubba o bära, har de senaste åren sagt att det var sista gången, men lik förb****t så har man nu beställt....

Gösta: Till vem var din fråga riktad...??
Annons
Provocateur tråd behövs hjälp någon "Datorrelaterat"
Nja, håller inte riktigt med dig där Gösta, forumet är till för datorrelaterade frågor och jag har svårt att hitta något som är mer datorrelaterat än lanet Dreamhack med 6000 deltagare.

Det står så vitt jag har sett ingenstans att forumet datorrelaterat enbart skall vara ett hjälpforum för datorer...

Men om DU nu blir så störd av att jag har skrivit om DH i detta forum så får du be Göcke eller Daniel att flytta tråden till lämpligare plats...

Puss o kram
//P fr Ludvika



Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem