Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp och support funkar ej mm

Hjälp och support funkar ej mm

hej...nåt konstigt har hänt med min dator...windows media player funkar ej..några hemsidor går inte att visa..hjälp och support funkar ej....och windows update..detta hände när jag skulle avinstallera och installera nya antivirus..just nu har jag inget anti virus men de står att jag har norton (den som jag hade först) men den finns inte..i program och kontrollpalnelen..och inte heller i c/program...vill inte fromatera om datorn
Antal svar på detta inlägg: 6
testa med Trendmicro: http://housecall.trendmicro.com/
Du kanske har något virus i burken...
Vince , du har förmodligen avinstallerat Norton på fel sätt.
kör din dator utan nätverk nu när du inte har virus skydd och
kolla på symantecs sida hur man avinstalerar just din produkt av norton. från en annan dator. sen bör du som föreslagits testa med att köra en virus scan av något slag.
funkar inte...kan man inte använda komandotolken för att avinstallera prog?
Annons
Prova Start/Sök/Alla filer,och skriv Norton antivirus.Ta sen bort
samtliga filer,som dyker upp.Sen kan du installera nytt antivirusprogram.

Om du har Real Player,så avinstallera detta,så får du tillbaka
Media Player.Du har tryckt på fel knappar.Då snor Real Player
åt sig hela kakan.
sök funkar inte heller..och när jag ska titta på nån video på nån hemsida funkar de inte heller..de står can not creat a direcshow player
Har du tillgång till Norton så installera om det igen, och därefter prova att avinstallera det.

Om inte så återstår endast att gå in i registret och radera alla nycklar. Jag vet dock inte vad Nortons nycklar heter

När jag en gång i tiden hade problem med Panda så fick jag rådet att göra just detta med för att få bort alla Pandanycklar. Fick då starta Regedit och söka efter Panda och radera alla dessa och därefter alla filer med signaturen PAV, men du bör nog kolla med supporten först.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem