Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Fotoalbum

Fotoalbum

Är det någon som kan tipsa om ett bra fotoalbum på nätet somär gratis och som man kan ladda hem?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Puttendolf; jag bugar och tackar.
Jag tog hem Picasa i går och det är på svenska!! yippiii! Jag ska ta mej tid idag och lära mej det. Jag fick tipset om Picasa av en god vän som är 84 år som tycker att det är görlätt att hantera så då ska nog du och jag klara av det, eller hur?
Johanna, jag tog också hem Picasa vet du vilket språk som dök upp på mitt album? Ja precis enegelska. Hur gjorde du för att få menyerna på svenska?
Puttendolf;
Jag skrev Picasa i googles sökfönster och då dök det upp på svenska. Försök igen!
Annons
Kolla den här också, du kan göra en massa kul grejer med bilderna.
http://www.microsoft.com/sverige/products/windows/photostory/
Såg att Photo story redan fanns i tråden, sorry att jag upprepar! Jag var väl trött antar jag eftersom jag inte såg det. Eller också så sitter jag fel!!
Johanna tack för tipset! Nu gör jag ett nytt försök och hoppas på bättre tur denna gång.
På tal om fotoalbum så undrar jag en sak..

Varför lägger en del upp bilder på hela sin familj, sig själva och husdjuret mm på internet..?

Jag har sett många hemsidor där många gör det..

Är det någon självuppfyllande grej eller?

Jag förstår inte...

Bubben: Kan ju vara som i mitt fall....för att jag kan
Även för att långväga släkt o vänner vill se bilder på lillgrabben...bättre då att slänga in bilderna på en hemsida än att sitta och maila.


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem