Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Datakunniga vänner, kolla in!!

Datakunniga vänner, kolla in!!

Inte för att jag vill att någon skall vara här mindre men en del av er skulle behövas på www.gratisdatasupport.nu lite också så att såna som jag får lite hjälp , Kolla in sidan vänner!!
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Hej Lennson;
nr1 är ju att de blir länkvänn med IS så att man
ser det, IS har ju byggts upp av en eldsjäl (Daniel L) under ett antal år. och det görs inte gratis, det ligger mycket arbete för att komma hit.
nr2 IS är min startsida och jag försöker att bidra efter bästa förmåga att göra den till allas favoritsida precis som alla de andra bidrar med goda råd här på IS.
nr3 om du har ett problem så får du gärna ställa den här i forumet så finns det säker någon som hjälper till.
nr4 om jag av en händelse ser ett problem på gratisdatasupport och har en lösning så givetvis så hjälper jag till
mvh /göcke
Hej göcke
Jag tänkte tipsa om den sidan för längesedan men gjorde inte det av just den anledningen du skriver! Vet att man kan få den hjälp man behöver här på IS och det verkar vara ett skönt gäng som är här. Jag skrev ju också att jag inte menar att nån skall vara mer nånanannstan. Såg att andra tipsade om sidor bara och så fick det bli.
Har haft en annan starsida länge men bytte till IS för några veckor sedan, har ju stannat kvar så det säger väl vad jag tycker om den
mvh / Lennson
lennson ; du är så varmt välkommen här på IS så, och jag menade inte något illa med mitt innläg, men om du har kontackter med dem på gratisdatasupport kan du väl be dem att (eller tipsa dem att) bli länkvänn med IS.
Jag uppskattade iallafall att du gav(delade med) oss den länken. även om jag kanske bar mig plumpt åt, färlåt,
Annons
Göcke, tycker ditt inlägg var OK. Kändes ju fel att att tips om en annan sida när man tycker denna är bra, förlåt mig
Har ingen direkt kontakt men nån ansvarig på gratisdatasupport men nån av de som är där kanske har Skall komma ihåg att tipa om IS när tillfälle dyker upp, är faktiskt mer här än där nu =D
Tack lennson
det bästa med att tippsa andra om bra länkar är ju att man breddar sitt område. om vi sedan får fler länkvänner här på
IS så blir ju IS också bättre. då slår vi ju två flugor i en smäll. Så fortsätt att tippsa.
Är det någon som vet vad denna fil är för något tntldr.exe
Hej Swamp , i vilket sammanhang har du denna fil och var ligger den (vilken katalog/mapp)
Har sökt lite efter den och den verkar inte vara så hemskt välkänd balnd varken vänner eller cyberrymden..

Kom den i samband med någon programinstallation eller något?
Jag blev aldrig länkvän, här på IS, men det gör ingenting, jag anser att IS är den bästa startsidan, å jag har fått många tips av dej Göcke, å Daniel jag ber om ursäkt för dom taskiga e-mailen jag skickade i höstas
Det här året verkar börja väldigt bra

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem