Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Lite problem med mappar på Hotmail

Lite problem med mappar på Hotmail

Kanske någon kan komma med ett förslag på hur jag ska lösa problemet. . Det går inte längre att ta bort tidigare skapade mappar (som jag nu har tömt, det fungerade i allafall). . Men som sagt mapparna går inte att deleta (ta bort).

Jag har de senaste tre veckorna mailat till MSN-Hotmail men de har tyvärr inget förslag på hur jag ska göra (märkligt). . Det enda mail-svar jag får är att de jobbar med problemet men de kan inte säga när det kommer att fungera. .

Jag har idag 20 st mappar på mitt Hotmail Plus. . 6 av dem är nu helt tomma och jag behöver dem inte längre. . 2 av dem skapade jag här om dagen bara för att se om det möjligen gick att ta bort nyskapade, tomma mappar som aldrig hade innehållit något. . Men det går inte heller. . Tidigare under åren är jag helt säker på att det har gått att ta bort mappar som man ej vill ha längre.

Kom gärna med ett förslag. . Fungerar det så är förslagsställaren mycket bättre än MSN Hotmail och då blir det ett stort fång rosor, det lovar jag.

Tomteguben. .
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Hör du Tomtegubbe Jag provade med att skapa en ny mapp i mapphantering och det gick ju bra.
Sedan gick jag in i mapphantering, kryssade för den nya mappen och klickade på "ta bort" uppe i listen....och vips så försvann hela mappen. Kul va
Hej svenkalle ! Du har tur du. Här ligger problemet kvar, precis som tidigare. . Mapparna går inte att deleta för mig oavsett om jag har öppnat mitt Hotmail på min fasta dator eller med min laptop.
Det är märkligt men vi får se i framtiden om problemet kommer att lösa sig.
Jag ska gå till en bekant i morgon och öppna mitt Hotmail på hans dator ch se om det går att deleta mapparna då.
Den som lever får se.
Annons
Det är konstigt men för mig gick det hur bra som helst. Jag har provat en gång till och det gick lika bra den gången
Jag fixade en ny mapp,och testade.Den försvann som jehu.

Du gör fel igen axe.Du är för gammal,för datorer.He,he
Hej du leiake ! Ler du i akjan ?

Jag ler här hemma nu även om jag är lika gammal som du är.
Fast det är förmodligen samma fel i min hjärna som i mina datorer = alltså "bad cluster". . Men just nu så gör det ingenting för i morse gick jag över till grannen och gick in på hans dator. . Där startade jag mitt Hotmail-konto och det gick hur bra som hellst att ta bort mappar som jag inte ville ha kvar längre.
Sedan gick jag hem till min dator och skapade två nya mappar.
Efter fem minuter försökte jag ta bort dem och det fungerade hur bra som hellst.
Men som så ofta är fallet, man vet inte vad det är som har löst problemet.
Have a good day. . .
axe: jag tror att du har klickat på mappen, tyckt att du står i rätt mapp och väljer sedan delete. (har gjort det själv med en massa skräppost) problemet i hotmail är att om man inte har markerat mappen, eller mailet med en bock i rutan intill, försvinner ingenting. Men, så bra att det nu har löst sig.
axe!

Jag vet problemet,men jag vågar inte säga det.He.he

När lilla Kalle gick i skolan,så viskade en kompis något till honom
Fröken såg detta,och frågade:

-Vad viskade Oskar,till dig?
-Han sa att fröken,var det fulaste han sett.
-Tycker inte du det oxå.
-Jo! Men jag kan behärska mig.


Jag kan oxå behärska mig.No hard feelings

Tack för mailet.Återkommer til dig.
frille !

Det var definitivt inte så att jag "inte" hade markerat den eller de mappar som skulle deletas. . Jag har dessutom hållt på i ca. 14 dagar och har definitivt inte gjort fel varje dag.

Och som sagt, det konstiga är att det fungerade när jag gick till en dator som var uppkopplad via en annan nätkabel. . Om det nu har med uppkopplingen till Internet att göra. . Vem vet = ingen.

leiake !

Jag lider inte av några "hard feelings" så tuta och kör bara.
Jag hoppas att jag kan behärska mig på samma sätt som Kalle kunde.
tror snarare på att du hade en korrupt fil i din casch som du fick omskriven efter att sidan på dina hotmail ändrats.

alltså min idee utan att ha sett din dator själv.
kontrolera under verktyg/internetalternativ
antal dagar sidor sparas

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem