Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Bankinloggning

Bankinloggning

Kan någon förklara varför jag får följande meddelande när jag går till föreningsbankens inloggningssida på egen länk, men då jag går via IS Direktlänk funkar det

”Felmeddelande
Din browser tillåter inte cookies. Din browser måste tillåta att cookies sätts under tiden du är inloggad. ”

Jag har ju samma inställningar båda gånger
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag har också samma problem
Jag loggade in, skapade länk från startsidan, och då funkar det.
Tydligen måste man vara inloggad för att få en riktig och fungerande länk.
"Surjamten"
Tack stenelis
Jag har skapat länken från inloggningssidan.
Ska prova ditt tips.
Annons
Jag har oxå haft det problemet och jag loggade in IS och skapade ett bokmärke men när jaf staratde om firefox så funkar det ändå inte. VARFÖR???
länken till förenings sparbankens inloggning är för lång i antal tecken. Ni får använda den länk som vi har under fasta länkar.

under direktlänkar på första sidan
Göcke
Jag har förstått det men jag förstår ändå inte varför den klagar på cockies då jag går på annan länk.
Den andra är ju ändå sparad som favorit då jag kommit fram via IS Direktlänk
Banken kan väl ända inte förlita sig på att alla ska gå via IS, men det är klart att det skulle nog glädja Daniel m.fl.
jag har testat att gå till banken via vår direkt länk
och innan man loggar in spara den sidan i mina favoriter i IE under en egen mapp.
no problemas. du måste med andra ord göra fel

använder du mina favoriter på IS startsida utan att logga in så
använder du cookies för att spara dem lokalt på din maskin
och länken blir fel om den är för lång och du för över den till det nya.
databas baserade som vi har nu.
Föreningssparbankens namn är för lång för Egna länkar.men vem
bryr sig.Dom byter namn,till Swedbank,så är det problemet löst.

Direktlänk fungerar ju,tills vidare.
leiake: Det är lätt ordnat. www.fsb.se eller www.sparbanken.se borde åtminstone få plats i egna länkar.
Göcke
Jag kan spara en favorit, ett s.k. bokmärke, jag sparar den precis på samma sätt som du gör.
Min fundering gäller varför jag får detta felmeddelande, kanske inte första gången jag går på länken utan det kan gå ett tag innan felmeddelandet kommer, sedan kommer felmeddelandet nästan varje gång.
Jag behöver inga råd på hur jag ska komma till inloggningen för det finns det många fungerande vägar för.
Det som gör mig förbryllad är att inloggningssidan helt plötsligt får för sig att jag inte tillåter coocies, det fungerar på alla andra sidor

leiake
Jag tvivlar på att inte IE kan hantera föreningssparbankens länk.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem