Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internet explorer beta 3 släppt

Internet explorer beta 3 släppt

så har de kommit ytterligare version av IE 7 nämligen beta 3
verkar som den är mer direkt å söker snabbare å inge hackning uta de bara flyter på
de e nu jag börjar tycka om internet explorer webbläsare har inte gjort de förut

enda jag saknar är att man inte kan byta teman på ie 7 men de kanske kommer typ firefox för där finns de 100 tals teman att ladda ner

jag rekomenderar faktiskt denna webbläsare mer nu änn förut
så go natt å lycka till alla is:are / peter
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Detta säger du nu,när jag har bytt till FireFox.Vissa sidor går
ej att använda IE,utan måste ha Firefox.

En sida som har dataprylar,och Göteborgs-Postens Arkiv,samt ett
par onödiga,går ej med IE,utan accepterar bara Mozilla
ja
visste att du bytt därför föreslog jag ie 7 beta 3
skämt å sido vi får nog leva me att en del sidor accepterar ie eller bara mozilla firefox
Nu är jag less på Outlook! Finns det något e-mailprogram med snygga bakgrunder , massor av smileysar m.m. som ni kan rekommendera på IS.
Annons
Till Outlook Express vet jag att man kan ladda hem det du efterfrågar, men att rekomendera det tror jag inte att jag vill göra för det brukar följa med en massa skräp med dom programmen
Nu har närminnet hunnit ikapp mig, så här heter prog. jag tänkte på.
Men som sagt jag har dåliga erfarenheter av det. Kanske du kan få andras åsikter. Hamnade väl i fel tråd men vi provar väl
http://www.incredimail.com/swedish/download.asp
Vill bara säga att incredimail sackar datorn och får den att hänga sej mm mm jag tog bort den ganska omgående igen. Men det va kul med betjänten som kom fram och talade om att jag fått mail
Har oxå haft incedimail tog bort det för dator bara hägde sig
Glöm allt vad incredimail heter. Om problem önskas, ja då skall man testa detta program. Annars:låt bli !!
Ett program som man kan ha stor nytta av vid alla tillfällen när man surfar och läser mail är Opera.
Gratis, skräpfritt och strular inte till det med datorn.
Den har en kraftfull mailklient också, där man kan märka upp mailena till olika kategorier eller hur viktiga dom är.

Den är också bra på att ipmortera bokmärken och andra inställningar från andra webbläsare och mailprogram.

"Skrev detta mest för att bryta med Firefox, som jag tycker alla tjatar om, men som har minst lika många brister och fel som Internet Explorer."

Men jag använder den faktiskt själv också.....
Seniorita !

www.mozilla.se har ett program som heter Thunderbird 1,5.
Det skall visst ha alla finesser som du eftersöker.Vore trevligt om
du provade det,och vitsordade dina erfarenheter,av detta
reklamerade program.
Jag har mitt Hotmail.Man skall bara ha ett program,möjligen två
där man kan skicka eventuell spam.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem