Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Kolla in...

Kolla in...

...min sida med massor av bra länkar. http://carin.just.nu
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja vad skall man säga, det första man möts av är ett fel, på rad 2..
Sen är väl inte designen den snyggaste med en massa olika färger, rutor etc etc..

Har inte testat funktionaliteten i övrigt eller kollar vad det är för länkar..

Betyget på den från mej blir underkänt eller som Tvi som man kunde välja i omröstningen...
ja det tog ju flera dagar att komma in också
Ja sidan kanske har mycket länkar men bara första anblicken på sidan får mig att vilja lämna den... den ser ut ungefär som amerikanska reklam sidor som ska föreställa en riktig sida fast det bara är skräp på den.
Annons
Ja den sidan var inte mkt att hurra för.....skitsida!!! Men hon kanske lär sig av sina misstag =D =D =D =D
Jo...men tjenen försöker ju...
Carin, du gör framsteg, kämpa på
Kolla nu då. Jag har ändrat en hel del. Jag vill så gärna göra den bra, men jag kan inte så himla mycket, så bara säg vad som kan ändras. Det ska ju vara en länksida, så länkarna uppdateras ofta vartefterhand jag hittar nya och folk skickar till mig.

http://carin.just.nu
Mycket finare och bättre än vad jag någonsin kommer att kunna åstakomma iaf. Carin.
Skall försöka komma med lite mer konstruktiv kritik denna gång, var kanske inte på mitt bästa humör den dag jag kollade på din förra version.

* Knapparna till vänster vid de olika grupperingarna tycker jag du kan ta bort, tycker mest de stör.
* Försök minska ner på frames, text, innehåll etc så du slipper scrollisterna, både i vänsterframen och mainframen. Som det är nu är det mycket "dött" utrymme som inte används. Oftast tycker folk inte om att scrolla så mycket, iaf inte jag.
* Sen kanske du kan hitta t.ex. ett CSS script för att t.ex. ta bort understrykningen på länkar.

Jäjä det var lite tips iaf, kämpa på!
Skall försöka ge dig fler tips framöver!
Hej på er. Tack för tipsen. Var kan jag hitta ett sådant script? Det hade ju vorit bra.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem