Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Spam

Spam

Har Du problem med "skräppost" - spam?

Vi har det inte längre.
Vi har nu använt Spamfighter i fyra månader och programmet
fungerar alldeles utmärkt! Vi "svartlistar" alla mejladresser om skönhetsoperationer, mediciner etc. Och "vitlistar" de mejladresser vi känner igen.

Det kommer en "bunt" mejl till mappen Spamfighter varje morgon och kväll och ett par st under dagen. En snabb titt och sedan är det bara att tömma mappen.
Snabbt och enkelt.

Sedan vi började med Sf har vi inte haft några problem med vår dator och slipper se all smörja som skickas.
Antal svar på detta inlägg: 6
halloj poppo! Var hittade du sf? jag har inte sätt dig på forumet på ett
tag
Skriv i rutan på IS: Spamfighter. Där hittar Du programmet och Du kan ladda ner en gratisversion och testa.
Så gjorde vi.
Lycka till!

Jag har visat mig lite nu och då. Du har nog inte kollat ordentligt, bryr Dig inte om.....!!
Det kan ju inte vara så lång tid sen Poppo var inne... Han skapade ju "Ska datorn vara på eller inte?" igår. hehe..

Men jag ska också ladda ner "Spamfighter". Under natten har jag fått 284 st mail och det var inte mail från de tjejer jag träffade igår!
Annons
Hallå poppo!

Jag kan inte få det till att funka i Oulook Express, står att det har stött på ett problen och sedan så stängs Outlook Express ner helt.

/Raj-Raj
Raj-Raj

Har du Outlook som standardprogram.Kolla på Vertyg/Internetalternativ/Program Där skall stå Outlokok,på raden
för E-post.
Raj-Raj
När Du hittat programmet ska Du bara ladda ner det. Följ instruktionerna. Resten sköter programmet själv.

Spamfighter är inte ett program i Outlook, utan helt separat.
Försök en gång till, om det inte fungerar hör av Dig igen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem