Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Outlook skins

Outlook skins

Som användare av Outlook tycker jag det skulle vara lite roligar med olika färgalternativ. Som jag ser finns det bara två inställningar för "Outlook" idag, vinter och sommar.
Är det någon här på IS som känner till om det finns någon form av "Skins" som är lämpat för Outlook?

Önskar alla en trevlig helg
Antal svar på detta inlägg: 7
Cribbe!
Sök på google! Eller XP type!
Hittar inget utifron det tips som "Seniorita" gav mig...Massa skins till XP men inget till Outlook.
Fler förslag är välkommna....

/C
det är inte bakgrunder du menar cribbe
Annons
http://saddlepeaksoftware.com/Outlook_Skins.htm#mines

Det som jag hittade på MSN var ovanstående länk, men det kostar verkar det som. Det fanns fler länkar så prova o sök där!
Till Seniorita. Tack för ditt tips. Jag kollade där men, ja idén är god men det var inte just den bakgrunden jag ville ha...

Till Göcke! Ja det kanske man kalla det, eller formatmall, skins eller..la kärt namn har många barn eller var det tvärtom.. Just det bakgrunden i "Outlook idag" Finns bara två alternativ vinter o sommar. Det var just det som jag ville piffa upp lite, om du har någon idé. Om de bakgrunderna finns i systemmappen.

Tack båda två för svaren
Jag hittade lite om att man kan ha en webbsida som Outlook idag. Det var dagens väder mm, men då måste man kunna "snickra" lite i html, mm. Verkar iof intressant och jag tror jag ska prova, men det är ju inget för gemene man.
gör man en sida så kan man i alla fall placera den i outlook i dag
genom att gå till outlook idag och sedan under
arkiv/mapp titta under egenskaper för outlook i dag
väljer du där en ny htmlsida så ser du den i outlook i dag
ångrar du dej så är det bara att resetta instälningarna

men en liten varning bör vara på sin plats
var försiktig att ladda hem pluggins för detta.
kan bli en otrevlig överaskning

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem