Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Expressen plagierar InternetStart?!!!

Expressen plagierar InternetStart?!!!

Kolla in Expressens kändislista på:
www.expressen.se/index.jsp?a=666899 (sen den 7/9 har expressen tagit ner sidan)

och jämför den med min som jag har på:
www.internetstart.se/kandisar.asp

Känner ni igen er?

Ja det är min lista som Expressen har på sin sida. Samma kändisar i listan och i samma A-K, L-Ö ordning. Tänk att Expressen med deras resurser plagierar från mig. Hur ska lilla jag vinna mot Expressen?
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Hahaha... Klockrent med jokern i leken!
Förresten Daniel...ett tips i dessa tider av spionskandaler:
Tipsa Aftonbladet om hur Expressen "jobbar" med sin kändissida, de skulle nog gladeligen hänga ut konkurrentens smutsiga arbetsmetoder!
Tror du inte?!
Hon sjunger i kör,våran kära Lisa Elghorn.Hon är orförande och har
mobiltelefon och allting.He,he

www.ktk.ths.kth.se/kontakt.php - 3k
Annons
Varför har man inaktiverat möjligheten att "kommentera artikeln" under listan hos Expressen??
Är det någon som har talat om sanningen om listans ursprung där eller vad??
Just nu så vet inte jag vilken artist som är den såkallade Jokern. Men jag uppmanar Daniel och ni övriga som vet att ta Screen Shoot av Expressens kändislista.

Det kan ju faktist hända att jokern helt enkelt "oförklarligt" försvinner ifrån Expressens hemsida med förklaringen "Nej den har ALDRIG funnits med på våran kändislista"
Jag har skrivit ett antal mejl till såväl ansvarig utgivare som övriga möjligen inblandade och ser fram emot svar på frågan om varför man kopierat "kändislistan".

Ännu har inga svar kommit, men jag ger mig inte, utan skickar fler brev om det fortfarande är "tyst".

Varför maila? Ingen av oss som mailat Lisa Elghorn eller Expressen har fått svar på sina mail, eller har jag fel?

Jag vill uppmana folk till att helt enkelt ringa och SMS:a till Lisa Elghorns privata mobiltelefon. Om ni söker på hennes namn på hitta.se så hittar ni det nummer ni behöver.

Ett plus i kanten är ju att ni ringer henne, ni som har stake nog.. Ännu ett plus är att ringa och SMS:ar henne efter arbetstid.
Tidningar brukar ju inte se mellan fingrarna när det gäller folks fritid och privata liv. Det är dags att ge tillbaka med samma medicin.

Ring henne gärna vid 21-22-tiden, ja kanske ännu senare tom. det tänker jag göra..
Skön joker!
Nu vet vi att dom har kopierat den!
Kul kul, efter en stunds letande så hittade jag jokern,trodde att jag var för insnöad, men tillslut så gick det upp ett liljeholmens. Tycker dessutom att jokern platsar välsåbra som någon annan på listan.

xyz.
Jag har fått svar från Expressen. De vill ha en länk för att "se vad jag menar".

Är jag blind eller? Kan inte hitta artikeln om "kändisarna". Kan det vara så att den är borttagen?

Hjälp mig att kolla och svara mig så snart som möjligt, jag har lovat att snarast återkomma med en länk.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem