Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Expressen plagierar InternetStart?!!!

Expressen plagierar InternetStart?!!!

Kolla in Expressens kändislista på:
www.expressen.se/index.jsp?a=666899 (sen den 7/9 har expressen tagit ner sidan)

och jämför den med min som jag har på:
www.internetstart.se/kandisar.asp

Känner ni igen er?

Ja det är min lista som Expressen har på sin sida. Samma kändisar i listan och i samma A-K, L-Ö ordning. Tänk att Expressen med deras resurser plagierar från mig. Hur ska lilla jag vinna mot Expressen?
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: «1 2 3 4

Poppo: http://www.expressen.se/index.jsp?a=666899
Skicka även med länken: www.internetstart.se/kandisar.asp

Så dom kan jämföra den med sin egen..
Tack för hjälpen. Jag har nu skickat länken till:

THOMAS MATTSSON
chefredaktör, Expressen Nya Medier

Så får vi se vad som händer.
Annons
who cares?...more or less...internet sucks
Är det jag som ser fel, men sidan är väl nedtagen nu? Kommer ju bara till deras första sida.

/Johan
Ja de har tagit ner listan nu och jag har fortfarande inte fått något svar från dem.

Synd. Det hade varit bättre om de bara la till källan var de hämtat listan ifrån.
Vad tycker ni annars om www.i-malmo.se? Ser ni några likheter i länksamlingarna som ligger i deras högermeny? Eller kan de bara ha råkat producera exakt samma länksamlingar på 30 olika sidor?

Här kan ni se alla deras länksamlingar www.i-malmo.se/GLOBAL/

Måste varit ett hästjobb att sammanställa dem. Psssssss

Först Expressen som struntar i en helt och nu detta

Var finns respekten för nån som jobbat hårt för att sätta ihop något bra?
Jo Daniel visst var det likheter men det är svårt att säga om dem har tagit efter dig personligen el de bara har tänkt lika som du.
för tipset av sidan, är malmöbo men hade ingen aning om just den sidan , har Malmö stad som jag bruka kolla vilka jobb som finns mm.
Hmm nej det är inte så svårt att se. Det ÄR samma och 30 länksamlingar är kopierade från mig.

Titta på www.i-malmo.se/GLOBAL/Webutveckling.htm och jämför den med min webbdesign avdelning. Det finns t.o.m. med en länk till copyrightskyddet på InternetStart under Copyright & upphovsrätt. Och längst ner på sidan Internetstart guider. Kom igen... tack för tipset?
Ja för sidan i-malmö hade ingen aning att den fanns men nu vet jag.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem