Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Servern svarar inte

Servern svarar inte

Hej , har installerat en Router D-Link 604 , det gick bra igår men nu börjar datorn bete sig väldigt konstigt , när jag skulle lyssna på en Cd så fungerade det till en början sen bytte jag Cd och då gick inte WMP alls så jag försökte att starta om datorn då kom det upp en ruta att programen avslutas . Jag har testat både att avbryta och att avsluta men allt hänger sig kan till slut inte göra nåt inte ens stänga av datorn från start menyn , så kommer det upp en ruta att DDEserven avslutas , är det nån som kan hjälpa mig me det vet inte ens vad det är för nåt , har bara märkt problem me WMP en så länge .
Tack på förhand Bea
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Bea!

Det är det samma som kontrollera att du har en laglig XP.

Tyvärr kan jag inte länka adressen,så du får Googla på
Windows Media Player och välja själv vilken typ du vill ha.
Hej Göcke Vad jag vet så har inte jag installerat nåt bara kopplat in routen
När jag skulle uppdatera WMP så kunde inte jag uppdatera till nyaste versionen så jag har väl WMP 9 " om jag inte minns fel" , jag har en liten känsla av att det just kan ha kommit nåt skit i datorn " tyvärr" men det är så konstigt att det började just idag när jag bara har haft routen in kopplad sen igår det va det som gjorde mig misstänksam . Ja Ja jag får klara mig utan musik iaf ett tag kanske och det är lite tråkigt .

Tack
Leiake Jag kom på det för en stund sen " är lite trött i hjärnan" mm jag ska kolla upp det Tackar så mycke för hjälpen *L*
Annons
Hej , hoppas alla har en trevlig Fredagskväll , vill tacka för all hjälp och alla svar , och säga att det har fixat sig nu me WMP *L*

Ha en forsatt trevlig kväll

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem